متخصصان سئو ، متخصصان بازاریابی هستند که از تحقیق و تحلیل برای بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google استفاده می کنند.

آنها محبوب‌ترین و مرتبط ترین کلمات کلیدی مورد استفاده در پرس و جوهای موتور جستجو را می‌یابند و آنها را در وب سایت ها قرار می‌دهند و به موتورهای جستجو کمک می کنند تا آن سایت ها را پیدا کرده و در اختیار کاربران وب قرار دهند. متخصصان سئو می‌توانند در آژانس های بازاریابی دیجیتال مانند DM360 فعالیت کنند.

بیشتر متخصصان سئو دارای مدرک لیسانس در یک رشته مرتبط مانند بازاریابی یا فناوری اطلاعات هستند. چندین دوره آنلاین خوب مورد توجه قرار گرفته است که می توانید برای پیشرفت بیشتر مهارت های خود در بهینه سازی موتور جستجو انجام دهید، البته برای کار کردن به عنوان یک متخصص جستجوگرها گواهینامه هایی که برای این مجوزها لازم نیست.

اکثر آموزش های آنلاین در سئو هیچگونه پیش شرط لازم ندارند. متخصصان موفق سئو دارای مهارت‌های تحلیلی ، ارتباطی و پژوهشی عالی هستند که به آنها امکان درک مشتری و همچنین بهترین بهینه سازی ممکن را می‌دهد.

الگوی توصیف شغل متخصص SEO

ما  در آوات‌هوم به کارمندان خود افتخار می کنیم. شرکت، مثال مکانی عالی برای رشد حرفه شما است. بسیار خوشحال می شوید وقتی که به شرکت رشد می‌بخشید.

فعالیت‌های متخصص سئو

مسئولیت‌های متخصص سئو

  • توسعه استراتژی های بهینه سازی که باعث افزایش رتبه موتورهای جستجوگر شرکت می شود
  • کلمات کلیدی SEO را برای استفاده در وب سایت شرکت و مواد بازاریابی تحقیق کنید
  • اهداف قابل اندازه گیری را تعیین کنید که نشان دهنده بهبود تلاشهای بازاریابی است
  • نظارت بر معیارهای عملکرد روزانه را برای درک عملکرد استراتژی SEO
  • برای تراز کردن اهداف با دیگر متخصصان بازاریابی ارتباط برقرار کنید
  • برای مدیریت استراتژی سئو با دیگران در بخش بازاریابی همکاری کنید
  • محتوای وب سایت قانع کننده و باکیفیت ، از جمله پست های وبلاگ و توضیحات صفحه را بنویسید
  • برای بهینه سازی حداکثر و رتبه بندی موتورهای جستجو ، لینک های محتوا و وب سایت را به روز کنید.

متخصص سئو چه می‌کند؟

مدارک لازم برای متخصص سئو

  • دو تا سه سال تجربه در موفقیت و توسعه کمپین های سئو
  • درک الگوریتم های موتور جستجو و روش های رتبه بندی
  • با برنامه های صنعت SEO مانند Google Analytics یا Adobe Analytics تجربه کنید
  • دانش ابزارهای تحقیق و کلمات کلیدی
  • قادر به انجام تجزیه و تحلیل رقابتی سایر شرکتهای داخل صنعت
  • مهارتهای عالی ارتباط کتبی و کلامی (ایمیل ، تلفن و غیره)
  • راحت تجزیه و تحلیل حجم بالای داده ها به صورت روزانه
  • آشنایی با WordPress یا سایر سیستم های مدیریت محتوا
  • تجربه با سایر جنبه های بازاریابی ، مانند رشد و ترقی مشتری ، یک مزیت محسوب می شود.

به طور کلی:

  1. یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو وظیفه تجزیه و تحلیل، بررسی و اجرای وب‌سایت هایی را دارد که بهینه سازی شده توسط موتورهای جستجو قابل برداشت است.
  2. یک متخصص SEO برای افزایش ترافیک به وب سایت ، محتوا را در بر می گیرد که شامل کلمات کلیدی یا اصطلاحاتی است.
  3. متخصصان سئو روشهای مختلف آزمایش را در زمینه طراحی ، چیدمان و تکنیک های تبلیغاتی انجام می دهند تا بتوانند به صورت ارگانیک و پولی ترین ترافیک به دست بیایند.
  4. یک متخصص سئو دانش عمیق در مورد تحقیق در مورد کلمات کلیدی، کپی رایت SEO و رفتارهای موتورهای جستجو خواهد داشت. SEO یک منظره در حال تغییر است ، بنابراین یک متخصص SEO باید به طور مداوم در حال یادگیری و تکامل باشد.

این مقاله توسط جنان خزرجی در وب‌سایت DM360 تالیف گردیده است. کپی باذکر منبع  بلامانع است.

احسان سرایانی

احسان سرایانی

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...