بلاگ DM360
پازل مهارتهای دیجیتالمارکتینگ خود را تکمیل کنید!
پیشنهاد سردبیر
از یک ایده معمولی، چندین مقاله خواندنی تولید کنید
هر نویسنده به دنبال راهی است تا بتواند ایدههای خود را گسترش دهد. در این مقاله با ارائه راهکارهایی، سعی داریم به شما کمک کنیم تا از یک ایده ساده، چند مقاله خواندنی بسازید.
روانشناسی مخاطب در شبکههای اجتماعی
دلایلی که افراد در شبکههای اجتماعی مشارکت و فعالیت میکنند را میتوان در چند دسته قرار داد. در این مقاله از بعد روانشناسی برخورد انسانها با محتوای شبکههای اجتماعی را بررسی کردیم.
رنگ سازمانی چه تاثیری در هویت برند دارد؟
آنچه می تواند فرصت شمارا برای معرفی خدمات خود به مخاطب را افزایش دهد هویت دیجیتال برند شما و انتخاب هوشمندو خلاقانه رنگ ها و اشکال است.
دستهبندیها
منابع آموزشی روابط عمومی
روابط عمومی سازمان باید به اتفاقات پیرامون برند در زمان مناسب، واکنش مناسب نشان دهد. این موضوع اهمیت بهروز بودن و دسترسی به منابع را برای روابط عمومی دوچندان میکند.
چگونه یک مسابقه اینستاگرامی موفق برگزار کنیم؟
با برگزاری یک مسابقه موفق در پیج اینستاگرام خود میتوانید در زمان کمتر، بیشترین تعامل با مخاطب را داشته باشید.
چه محتوایی برای اینستاگرام تولید کنیم؟
اگر به طور مستمر در اینستاگرام تولید محتوا میکنید حتما با چالش کمبود ایده برای تولید محتوا مواجه شده اید.
در این مقاله ایدههایی برای تولید محتوای اینستاگرام را با شما به اشتراک گذاشتهایم.
چه اصولی را در استفاده از هشتگ اینستاگرام رعایت کنیم؟
برای استفاده موثر از هشتگها باید دقیقاً نحوه عملکرد آنها را بدانید و از این دانش در جهت ایجاد یک استراتژی درست کمک بگیرید.
در این مقاله قصد داریم درباره نحوه عملکرد دقیق هشتگ¬ها در اینستاگرام و اصول استفاده درست از آنها صحبت کنیم.
چگونه برای اینستاگرام تقویم محتوایی درست کنیم؟
چه اطلاعاتی برای نوشتن یک تقویم محتوایی حرفه¬ای لازم است
در مقاله پیش رو به نکات لازم برای برای تهیه یک تقویم محتوایی اینستاگرام پرداخته¬ایم.
چگونه برندینگ شخصی کنیم؟
چگونه باید یک برند شخصی برای خود بسازید؟ چه چالشهایی دارید؟ چه مراحلی را باید طی کنید؟ در این مقاله به صورت کامل برندسازی شخصی را برای شما بررسی کردیم.