
همه این اتفاقات از یک میز شروع شد. میزی که قرار بود برای تنها یک رسانه به دنبال درآمدزایی برود. حالا بعد از گذشت چند سال، این میز یک نفره به شرکتی با ۴۰ نیرو، ارتباط با ۳۰۰۰ رسانه و سابقه خدمتدهی به بیش از ۵۰۰ کسبوکار کوچک و بزرگ را دارد.
در همان روزهای اولی که گوشیهای هوشمند گسترش یافتند و شبکههای اجتماعی تبدیل به بخش مهمی از زندگی مردم شدند، ما هم به عرصه تبلیغات در شبکههای اجتماعی ورود کردیم. در سال ۹۶ آژانس دیجیتال مارکتینگ DM360 به طور رسمی آغاز به کار کرد. در تمام این مدت هدفمان رضایت همزمان تبلیغدهندگان و صاحبان رسانهها بود.
کارشناسان دیجیتال مارکتینگ مجموعه، همواره به فکر راهنمایی مشتریان خود بودهاند تا بهترین نتیجه را بگیرند. باور ما این است که بهترین راه کسب درآمد برایمان رضایتمندی مشتری و بازگشت دوباره آنها به سمت ماست. برای رسیدن به این نتیجه همواره از دادن اطلاعات نادرست خودداری کردیم و تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم برای کارفرمایان، با کمترین هزینه بیشترین بازدهی از تبلیغات را به ارمغان بیاوریم.
با همین رویکرد توانستیم در این سالها با بیش از پانصد برند همکاری کنیم. در این میان نامهای بزرگی مانند دیجیکالا، اسنپ، تپسی، کافه بازار، شهرداری تهران، شهرداری مشهد، پاکشوما نیز قرار دارند. این تجربهها باعث شده است تا سابقه همکاری با کسبوکارهای مختلف در حوزههای متنوع را داشته باشیم. به همین دلیل میتوانیم برای هر کسبوکاری متناسب با حوزه کاری خودش پیشنهادات تبلیغاتی مناسب را ارائه کنیم.

میخواهید کاتالوگ معرفی DM360 را مطالعه کنید؟
ایمیلتان را در کادر زیر بنویسید