بلاگ DM360

پازل مهارت‌های دیجیتال‌مارکتینگ خود را تکمیل کنید!

پیشنهاد سردبیر

نتیجه ای پیدا نشد

صفحه مورد نظر شما یافت نشد. سعی کنید جستجوی خود را انجام دهید یا از ناحیه بالا برای تعیین پست استفاده کنید.

نتیجه ای پیدا نشد

صفحه مورد نظر شما یافت نشد. سعی کنید جستجوی خود را انجام دهید یا از ناحیه بالا برای تعیین پست استفاده کنید.

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

خستگی حین کار، اتفاقی است که برای اکثر مدیران شبکه‌های اجتماعی رخ داده و یکی از چالش‌های اصلی این شغل است. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا انرژی خود را احیا کنید.

مسئولیت‌ها و مهارت‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی

مدیریت شبکه‌های اجتماعی، به یکی از شغل‌های پرطرفدار این روزها تبدیل شده؛ اما کمتر کسی درمورد مسئولیت‌ها و مهارت‌های مرتبط با آن اطلاعات دارد.

محتوای طنز؛ چه زمانی و چگونه؟

با طنزپردازی در محتوای متنی خود، می‌توانید کاربران را به مطلب خود علاقه‌مند کنید و منظور خود را بهتر به آن‌ها منتقل کنید. اینگونه نه تنها بازدید مقاله بالا می‌رود، بلکه زمانی که کاربران به محتوای جدید نیاز داشتند، در این مقاله چگونگی استفاده از شوخ طبعی را توضیح داده‌ایم.

از یک ایده معمولی، چندین مقاله خواندنی تولید کنید

هر نویسنده به دنبال راهی است تا بتواند ایده‌های خود را گسترش دهد. در این مقاله با ارائه راهکارهایی، سعی داریم به شما کمک کنیم تا از یک ایده ساده، چند مقاله خواندنی بسازید.

دسته‌بندی‌ها

کمپینی ۴ روزه با ۱۰ میلیون بازدید

کمپینی ۴ روزه با ۱۰ میلیون بازدید

توضیحات: به دلیل درخواست کارفرما، نام برند در گزارش نیامده است. چالش عرضه اولیه یکی از نمادهای بورسی نزدیک بود. شرکت پس از استفاده از ظرفیت‌های صداوسیما نیاز داشت که بیشتر توجه مردم را به عرضه اولیه سهامش جلب کند. اینگونه شد که پروژه تبلیغات سهام در فضای دیجیتال، تنها ۴ روز قبل از عرضه اولیه آغاز شد. تولید ۱۵ محتوای متنی و ویدئویی تولید شدند. به دلیل گسترده بودن مخاطبان، محتوا در دو دسته رسانه‌های خبری و سرگرمی که بیشتری میزان مخاطب عام را دارند توزیع شد. محتوای تولید شده مجموعا در ۲۸۰ رسانه اینستاگرامی و تلگرامی منتشر شد و نزدیک به ۱۰ میلیون بازدید داشت. انتشار در تلگرام در تلگرام مجموع...

ادامه مطلب
داستان کمپینی با ۱۵۵ میلیون بازدید

داستان کمپینی با ۱۵۵ میلیون بازدید

توضیحات: به دلیل درخواست کارفرما، نام برند در گزارش نیامده است. چالش تعداد زیادی از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خصوصی در پیدا کردن نیروی کار مناسب دچار مشکل بودند. این مشکل از جایی شروع می‌شود که فراخوان جذب نیرو را نمی‌توانند به شکل صحیح و گسترده منتشر کنند و به دست مخاطبین هدف خود برسانند. از آن طرف نیروی کار جوان و با استعداد هم به دنبال راهی است تا توانایی‌های خودش را استفاده کند و به کسب درآمد برسد. سازمانی تصمیم گرفت پلی شود بین کسب‌وکارهای این بخش با جوان‌های بااستعداد. این سازمان برای پروموت کمپین و جذب متقاضیان کار به سراغ ما آمد. تیم تولید محتوا دست به کار شد.   تولید ۳۰۰ محتوای رسانه‌ای...

ادامه مطلب
چالش‌ها و مهارت‌های مدیران شبکه‌ های اجتماعی

چالش‌ها و مهارت‌های مدیران شبکه‌ های اجتماعی

می‌خواهید در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی فعالیت کنید؟ این فعالیت چالش‌ها و مهارت‌های زیادی را دارد. در فضای بازاریابی امروز، مسئولیت‌ مدیران شبکه‌های اجتماعی به سه دسته تبلیغات، انتشار محتوا و تعیین استراتژی فعالیت برند در سوشال مدیا، تقسیم می‌شود. از آنجایی که تقریبا ۹۰% کاربران شبکه‌های اجتماعی به صورت مستقیم با برند در ارتباط هستند، مدیران با چالش‌های مهمی روبرو خواهند شد. اما برای اینکه در مواجهه با این چالش‌ها، موفق عمل کنند به چه مهارت‌هایی نیاز دارند؟ در این مقاله به بررسی مهم‌ترین چالش‌های مدیران شبکه‌‌های اجتماعی و مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در این زمینه پرداختیم. مهارت‌های...

ادامه مطلب
نحوه ارائه خدمات در شبکه‌های اجتماعی

نحوه ارائه خدمات در شبکه‌های اجتماعی

آیا تا به حال برای شما سوالی مربوط به محصولات یا خدمات یک برند پیش آمده است؟ چگونه به پاسخ رسیدید؟ امروزه مشتریان طیف گسترده‌ای از کانال‌های خدماتی را برای انتخاب در اختیار دارند و با وجود شبکه‌های اجتماعی و موتور جستجوگر گوگل، مردم به سمت خرید اینترنتی رو آورده‌اند. اما این بحث، زمانی برای یک برند دردسر ساز خواهد شد که نتواند در بخش پشتیبانی از مشتریان، خوب عمل کند. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که ارائه خدمات به مشتریان در شبکه‌های اجتماعی چیست و با چه استراتژی‌هایی باید آن را شروع کرد. پاسخگویی؛ فاکتوری مهم برای مشتری ارائه خدمات به مشتریان در سوشال مدیا، شیوه‌ای برای پشتیبانی و...

ادامه مطلب
روانشناسی مخاطب در شبکه‌های اجتماعی

روانشناسی مخاطب در شبکه‌های اجتماعی

شما در شبکه‌های اجتماعی خود به صورت روزانه با افراد زیادی در ارتباط هستید. مخاطبان شما گستره‌ای از افراد با رفتارهای گوناگون هستند و علی‌رغم داشتن علایق مشترک برای دنبال کردن شما، از ویژگی‌های منحصر به فرد خود برخوردارند. شما می‌توانید با شناخت روانشناسی رفتار مخاطبان خود، کیفیت ارتباط و مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید و نتیجه این شناخت افزایش مخاطبان بالفعل شما و افزایش فروش محصولات و درآمدهای بالا برای شماست. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله به سراغ روانشناسی مخاطب در شبکه‌های اجتماعی رفته و شیوه استفاده از آن برای مدیران سوشال مدیا را بررسی کردیم. با شناخت روانشناسی...

ادامه مطلب
سفر مشتری و شبکه های اجتماعی

سفر مشتری و شبکه های اجتماعی

گاهی اوقات ممکن است فعالیت‌های شما در شبکه‌های اجتماعی، مجزا از دیگر فعالیت‌های بازاریابی شما تلقی شود. اما موضوع این‌جاست که تمام فعالیت‌های شما در فضای سوشال مدیا، در راستای برنامه بازاریابی شماست و استراتژی‌های برند شما را دنبال می‌کند. تمام فعالیت‌های بازاریابی شما، بهتر است تا با جریان سفر مشتری هم‌راستا باشد تا بهترین نتیجه را از این برنامه ریزی بگیرید؛ بنابراین فعالیت شبکه‌های اجتماعی شما نیز، باید سفر مشتری را هدایت کند. در این مقاله در مورد این موضوع بحث می‌کنیم که چگونه می‌توانید شبکه‌های اجتماعی خود را با هر یک از مراحل سفر مشتری، هم‌راستا کنید. تمام مراحل سفر مشتری را یکجا داشته...

ادامه مطلب