بلاگ DM360
پازل مهارتهای دیجیتالمارکتینگ خود را تکمیل کنید!
پیشنهاد سردبیر
نتیجه ای یافت نشد
صفحه مورد نظر شما یافت نشد. جستجوی خود را اصلاح کنید، یا از ناوبری فوق برای یافتن پست مدنظر استفاده نمایید.
تاثیرگذارترین چالشهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی (+راهحلهای کاربردی)
برای فعالیت و بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهتر است با چالشهای آن نیز آشنا شوید.
چگونه نوشتن را شروع کنیم؟ کمال گرایی را بیخیال شوید
اگر مخاطبان فعلی شما از محتوایی که مینویسید لذت برده و چیزی یاد میگیرند، توقف در نوشتن و درگیر کمال گرایی شدن آن ها را ناامید میکند و از شما دور میشوند.
دستهبندیها
وظیفه روابط عمومی در برگزاری یک ایونت چیست؟
گاهی اوقات لازم است که افراد را دورهم جمع کنید تا دور هم بتوانند بخش مهمی از اهداف شرکت را مشخص کنند و به نتیجه برسانند. روابط عمومی میتواند این رویداد را به بهترین شکل برگزار کند به شرطی که نکات اصلی آن را رعایت کند.
مسئولیت اجتماعی چیست و چه تاثیری بر اعتبار برند دارد؟
روابط عمومی به عنوان مسئول اصلی ایجاد تصویر مثبتی از برند در ذهن مشتریان، کمپینهای مسئولیت اجتماعی را برگزار میکند اما کمپین خوب نکاتی دارد که باید رعایت شود.
نقدی بر کتاب سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
کتاب سقوط تبلیغات، ظهور روابط عمومی در عین حال که از تغییر پارادایم مهمی صحبت میکند اما دچار اشتباهاتی شده است.
سهم صدای برند Share of Voice چیست و چه کارکردهایی دارد؟ (قسمت دوم)
سهم صدای برند شما در شبکههای اجتماعی چقدر است؟
سهم صدای برند Share of Voice چیست و چه کارکردهایی دارد؟ (قسمت اول)
قبل از این که رقبا سهم بیشتری به دست بیاورند، سهم صدای برند خودتان را بیشتر کنید.
تاثیرگذارترین چالشهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی (+راهحلهای کاربردی)
برای فعالیت و بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهتر است با چالشهای آن نیز آشنا شوید.