بلاگ DM360

پازل مهارت‌های دیجیتال‌مارکتینگ خود را تکمیل کنید!

پیشنهاد سردبیر

چگونه نوشتن را شروع کنیم؟ کمال گرایی را بیخیال شوید

اگر مخاطبان فعلی شما از محتوایی که می‌نویسید لذت برده و چیزی یاد می‌گیرند، توقف در نوشتن و درگیر کمال گرایی شدن آن ها را ناامید می‌کند و از شما دور می‌شوند.

نقش رسانه‌های آفلاین در روابط عمومی چیست؟

این روزها کاربران بیشتر از هر چیزی به اعتماد نیاز دارند. اعتمادی که از طریق صحبت مستقیم به دست آید؛ نه از شبکه ها. شبکه ها فقط جنبه اطلاع رسانی دارند؛ اما نمی توانند آن حس یقین را در مخاطب ایجاد کنند.

وظیفه روابط عمومی در برگزاری یک ایونت چیست؟

گاهی اوقات لازم است که افراد را دورهم جمع کنید تا دور هم بتوانند بخش مهمی از اهداف شرکت را مشخص کنند و به نتیجه برسانند. روابط عمومی می‌تواند این رویداد را به بهترین شکل برگزار کند به شرطی که نکات اصلی آن را رعایت کند.

مسئولیت اجتماعی چیست و چه تاثیری بر اعتبار برند دارد؟

روابط عمومی به عنوان مسئول اصلی ایجاد تصویر مثبتی از برند در ذهن مشتریان، کمپین‌های مسئولیت اجتماعی را برگزار می‌کند اما کمپین خوب نکاتی دارد که باید رعایت شود.

دسته‌بندی‌ها

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود ندارد. در واقع شما برای کاهش و صرفه‌جویی در بودجه نمی‌توانید یک فرد معمولی را به‌عنوان کارشناس روابط‌عمومی خود معرفی کنید! کارشناسان راهبردهای ارتباطی خلاق به‌خوبی بر روی این موضوع مسلط هستند که چه زمانی محتواهای داستان‌گونه خود را بنویسند و منتشر کنند. آن‌ها می‌دانند این افراد که ویژگی‌های آن‌ها را در ادامه به‌صورت کامل بررسی...

بیشتر بخوانید