بلاگ DM360
پازل مهارتهای دیجیتالمارکتینگ خود را تکمیل کنید!
پیشنهاد سردبیر
از یک ایده معمولی، چندین مقاله خواندنی تولید کنید
هر نویسنده به دنبال راهی است تا بتواند ایدههای خود را گسترش دهد. در این مقاله با ارائه راهکارهایی، سعی داریم به شما کمک کنیم تا از یک ایده ساده، چند مقاله خواندنی بسازید.
سهم صدای برند Share of Voice چیست و چه کارکردهایی دارد؟ (قسمت دوم)
سهم صدای برند شما در شبکههای اجتماعی چقدر است؟
ویژگیهای یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای
افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابطعمومی عالی هستند اما در بیشتر...
دستهبندیها
ویژگیهای یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای
افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابطعمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفهای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارتهایی هستند که این استعدادها در همه انسانها وجود ندارد. در واقع شما برای کاهش و صرفهجویی در بودجه نمیتوانید یک فرد معمولی را بهعنوان کارشناس روابطعمومی خود معرفی کنید! کارشناسان راهبردهای ارتباطی خلاق بهخوبی بر روی این موضوع مسلط هستند که چه زمانی محتواهای داستانگونه خود را بنویسند و منتشر کنند. آنها میدانند این افراد که ویژگیهای آنها را در ادامه بهصورت کامل بررسی...
چگونه نوشتن را شروع کنیم؟ کمال گرایی را بیخیال شوید
اگر مخاطبان فعلی شما از محتوایی که مینویسید لذت برده و چیزی یاد میگیرند، توقف در نوشتن و درگیر کمال گرایی شدن آن ها را ناامید میکند و از شما دور میشوند.
نقش رسانههای آفلاین در روابط عمومی چیست؟
این روزها کاربران بیشتر از هر چیزی به اعتماد نیاز دارند. اعتمادی که از طریق صحبت مستقیم به دست آید؛ نه از شبکه ها. شبکه ها فقط جنبه اطلاع رسانی دارند؛ اما نمی توانند آن حس یقین را در مخاطب ایجاد کنند.
4 خطربزرگ در مواجه با بحران برای روابط عمومی ها
در بحران های روابط عمومی، گاهی چهکار نکردن موضوع مهمتری از چهکار کردن است. در این مقاله 4 مورد از اتفاقاتی که نباید به سراغ آن رفت را بررسی کردیم.
چگونه با ژورنالیستها ارتباط برقرار کنیم؟
ژورنالیست به موضوعاتی توجه میکند که با حوزه کاریاش ارتباط داشته باشد. قبل از این که با روزنامه نگاران ارتباط بگیرید، کارآگاه درونتان را فعال کنید.
شخص ثالث third party چیست و چه تاثیری بر روابط عمومی دارد؟
اگر بتوانید به مرحله ای برسید که دیگران از نام شما و کسب و کارتان تعریف کنند جایگاه و اعتبار خوبی را کسب خواهید کرد. third party به شما کمک می کند که به این مرحله برسید.