10 ابزار برتر مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ابزارها به هیچ وجه خاصی مرتب نشده اند و همه به روش های منحصر به فرد خود عالی هستند. اگر شما عاشق یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی هستید قطعا دلایلی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین دلایل رایگان بودن آن است.

  • Buffer؛ بستر مدیریت موفق شبکه‌های اجتماعی

بافر یک پلتفرم مدیریتی رسانه‌های اجتماعی بصری و روان است که توسط برندها، مشاغل، آژانس‌ها و افراد مورد اعتماد قرار گرفته است تا بتواند درگیر تعامل و نتایج معنی دار در رسانه‌های اجتماعی شود.

ما مجموعه ای از محصولات را برای انتشار، تعامل، تجزیه و تحلیل و همکاری تیم داریم. محصولات ما با دقت مورد توجه و پالایش قرار گرفته‌اند تا به بازاریابان و تیم های رسانه‌های اجتماعی کمک کنند تا کارآمدتر و مؤثرتر عمل کنند.

ارزش منحصر به فرد ابزار مدیریتی Buffer

آنچه ما از مشتریان خود شنیده‌ایم این است که آنها عاشق ابزارهای تمیز و شهودی هستند، پشتیبانی مشتری این ابزار بسیار دوستانه و به موقع است و محتوای آن تا حد قابل توجهی مفید است.


  • Hootsuite؛ مدیریت هم‌زمان تمام صفحات اجتماعی

تمام رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید!

Hootsuite، بزرگترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی، بیش از 15 میلیون نفر از این ابزار استفاده می‌کنند، این آمار یعنی از هر ۱۰۰۰ کسب‌وکار، حدوداً ۸۰۰ تا از آن‌ها از این ابزار استفاده می‌کنند.

یک دلیل خوب برای موفقیت آنها وجود دارد: این یک پلتفرم همه در یک است که به شما امکان می‌دهد محتوای را تغییر دهید و برنامه ریزی کنید، ROI اجتماعی خود را اندازه بگیرید و تبلیغات رسانه های اجتماعی را اجرا کنید.

ارزش منحصر به فرد Hootsuite :

با داشتن چنین بستر جامع، ابزار Hootsuite قادر به نظارت بر چندین حساب و کلمه کلیدی، ارتباط با بیش از 35 شبکه اجتماعی و ارسال پیام‌های رسانه ای اجتماعی، از وظایف مهم این ابزار مدیریتی است.


  • Sprout Social؛ ارتباط راحت‌تر و واقعی‌تر با کاربران

شبیه به Hootsuite است، چندین ابزار رسانه اجتماعی را در یک پلتفرم ترکیب می‌کند؛ از برنامه ریزی رسانه های اجتماعی تا نظارت، گزارش دهی.

Sprout Social یکی از معدود ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی است که ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را ارائه می‌دهد. داشتن نمایه کامل از مشتریان، به شما کمک می‌کند تا به آنها بهتر خدمت کنید و روابط محکم‌تری با آنها برقرار کنید.

ارزش منحصر به فرد Sprout Social :

رایج ترین ستایش که در مورد Sprout Social شنیده‌ام، گزارش های شگفت انگیز آن است. بسیاری از مدیران رسانه‌های اجتماعی گزارش‌ها را بسیار عالی و زیبا دانستند که بدون ویرایش آنها را برای مدیران یا مشتری های خود بارگیری و ارسال می‌کردند.


10 ابزار برتر مدیریت شبکه‌های اجتماعی

  • Agora Pulse؛ مدیریت راحت‌تر شبکه‌های اجتماعی

Agora Pulse نیز مانند سیستم عامل‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی که در بالا به آنها اشاره شد، یک پلتفرم همه در یک رسانه اجتماعی است که دارای ویژگی های برنامه‌ریزی، پاسخگویی و گزارشگری است.

ارزش منحصر به فرد Agora Pulse:

برخلاف سایر موارد، Agora Pulse دارای چندین ویژگی منحصر به فرد مانند تجزیه و تحلیل رقبا و برنامه‌های مسابقه فیس‌بوک با یک قیمت بسیار مناسب است.


  • Sendible؛ قابل ارسال

Sendible ابزاری برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی است که به طور خاص برای آژانس‌های دارای چندین مشتری ساخته شده است.

در بالای بیشتر ویژگی‌هایی که ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهند، Sendible به شما امکان می‌دهد داشبورد خود را مطابق با برند خود تنظیم کنید تا مشتری‌های جدید را جذب کنید.

ارزش منحصر به فرد Sendible:

Sendible دارای ادغام های چشمگیر مانند ویرایشگر گرافیک Canva، جستجوی تصویر بدون حق امتیاز و جستجوی یوتیوب است. همچنین برخی از اتوماسیون برای کسانی که می‌خواهند در انجام کارهای تکراری صرفه جویی کنند.


  • eClincher؛ بهترین ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی

eClincher مانند اکثر ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی، به شما امکان می‌دهد تا برنامه ها را منتشر کنید  به پیام‌های اجتماعی پاسخ دهید و عملکرد رسانه‌های اجتماعی خود را تحلیل کنید.

ارزش منحصر به فرد eClincher :

آنچه eClincher را از ابزارهای دیگر متمایز می‌کند این است که شما را قادر می‌سازد خودکار خود را با صف‌های هوشمند و فیدهای RSS ارسال کنید، یک کتابخانه رسانه ای برای تصاویر خود داشته باشید و به شما امکان می‌دهد تا برای تأثیرگذار رسانه های اجتماعی جستجو کنید.


  • Social Pilot؛ ابزار مدیریت ساده و مقرون به صرفه

من دوست دارم که چطور خلبان اجتماعی بسیاری از ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای تیم‌ها و آژانس‌ها که تجزیه و تحلیل را در یک داشبورد ساده قرار داده و آن را با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

با توجه به ویژگی مدیریت مشتری، معتقدم که برای آژانس‌هایی که با چندین مشتری کار می‌کنند، عالی است.

ارزش منحصر به فرد Social Pilot:

خلبان اجتماعی مطالب مختلفی از صنایع (مانند فناوری ، آموزش و بهداشت و تناسب اندام) را ترغیب و پیشنهاد می‌کند، اگر می‌خواهید مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنید، عالی است.

یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند، گزارش‌های برچسب سفید آن است که مخصوصاً برای آژانس‌ها مفید است.


  • CoSchedule

CoSchedule بیش از یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کند. این یک تقویم قدرتمند برای مدیریت جنبه‌های مختلف بازاریابی شما است.

با CoSchedule، می‌توانید تیم خود مدیریت و با تیم‌های دیگر همکاری کنید تا پست‌ها، محتوا، رویدادها و وظایف رسانه‌های اجتماعی خود را ایجاد کنید.

ارزش منحصر به فرد CoSchedule :

برای بازاریابانی که می‌خواهند کلیه پروژه های خود (رسانه های اجتماعی، محتوا ، رویدادها، ایمیل و غیره) را در یک مکان سازماندهی کنند، بسیار عالی است.

ویژگی ReQueue آن‌ها به شما کمک می‌کند تا به صورت خودکار زمان های ارسال مطلوب را پیدا کنید و شکاف‌هایی را در برنامه رسانه‌های اجتماعی خود با بهترین ارسال ها پر کنید.


  • MavSocial

MavSocial ابزاری برای مدیریت رسانه های اجتماعی با تمرکز بر محتوای بصری است. برای برنامه‌های با قیمت بالاتر، به نظر می‌رسد که می‌توانید تبلیغات خود را با MavSocial نیز مدیریت کنید.

ارزش منحصر به فرد MavSocial :

در کنار ویژگی‌های مشترک (مانند برنامه ریزی، نظارت و گزارش دهی)  MavSocial دارای یک کتابخانه دیجیتالی است که می‌توانید در پست‌های رسانه های اجتماعی و یک موتور جستجوی خود مدیریت، استفاده و ویرایش کنید.

در صورت تمایل، MavSocial همچنین می‌تواند به شما در تکرار پست‌های رسانه اجتماعی برای مدت زمان مشخص کمک کند.


10 ابزار برتر مدیریت شبکه‌های اجتماعی

  •  Friends + Me؛ ابزاری برای به اشتراک گذاشتن در هر نقطه

Friends+Me یکی دیگر از ابزارهای مهم در خانواده ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. این برنامه بیش از همه بر گوگل پلاس متمرکز است ولی بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی دیگر را هم پشتیبانی می‌کند.

نظرات کاربران درباره Friends+Me کاملا مثبت به نظر می‌رسد و وب‌سایت آنها طراحی زیبایی دارد. نسخه های مختلفی ارائه شده که می‌توانید متناسب با اندازه کسب و کارتان یکی از آنها را انتخاب کنید و البته یک نسخه رایگان هم وجود دارد.


این مقاله توسط جنان خزرجی در وب‌سایت dm360 تالیف گردیده است. کپی با ذکر منبع بلامانع است.

احسان سرایانی

احسان سرایانی

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...