حضور در اولین صفحه گوگل به میزبانی سئو

این صفحه اول گوگل است. چه چیز دیگری برای دانستن وجود دارد؟ در واقع چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد درک اهداف مختلفی که رتبه برتر می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، مهم است.

وقتی نوبت به دست آوردن مشتریان توسط مشتریان آنلاین می‌رسد، باید از سئو برای تسلط بر موتورهای جستجو استفاده کنید. صدها سیگنال رتبه بندی وجود دارد که به تعیین نتایج جستجو کمک می‌کند. این‌ها شامل ساختار پیوند، کلمات کلیدی و تقویم محتوایی و… در وب‌سایت می‌باشد.

وقتی از بهترین روش‌ها پیروی می‌کنید و محتوای با کیفیت ایجاد می‌کنید به شما پاداش می‎‌یابد. اگر اینکار را نکردید، انتظار نداشته باشید که خشم گوگل را برطرف کنید.

۷ قانون سئو که شما را میهمان اولین صفحه گوگل می‌کند

برخی از بازاریابان به لطف گوگل با حذف محتوای کم کیفیت به نتایج جستجو کمک می‌کند و از نتایج جستجوی ضعیف جلوگیری می‌کند. این مسئله را در نظر داشته باشید که فکر می‌کنید استفاده از تکنیک سئو با کلاه سیاه ارزش آن را دارد یا خیر.

بنابراین، اگر به دنبال استفاده از تاکتیک های سئو در کمپین بازاریابی خود هستید، حتماً قوانین را رعایت کنید.

اگر به دنبال ایجاد یک استراتژی محتوا هستید، در اینجا هفت قانون وجود دارد که من همیشه به صاحبان وب سایت‌

های جدید که به دنبال مشاوره سئو هستند موعظه می کنم. در حالی که برخی از این موارد ممکن است امری عادی به نظر برسند ، غالباً از این امر غافل می شوند که می توانند صدمات زیادی به رتبه بندی جستجوی شما (و کیف پول شما از عدم مراجعه به وب‌سایت) وارد کنند.

در ادامه به شما پیشنهاد می‌شود که مقاله زیر را مطالعه کنید

 ۵نکته مهم سئو برای تقویت وب‌سایت شما

۱. هرگز از کلمات کلیدی سوء استفاده نکنید

کلمات کلیدی این است که چگونه به موتورهای جستجو می‌گویید صفحه شما در مورد چیست. سالها پیش، بازاریابان بارها و بارها از همان کلمه کلیدی استفاده می‌کردند تا به گوگل هشدار دهند که مربوط به آن اصطلاح است.

هدف اینطور بود که اگر گوگل شما را برای کلمه کلیدی که ۱۰ بار از آن استفاده کرده اید رتبه ۴ را بدست آورد، اگر ۲۰ بار از آن استفاده کنید، رتبه ۱ را به شما نشان می‌دهد.

خوب، این تنها مدت کوتاهی به طول انجامید. افرادی که از چاشنی کلمات کلیدی به عنوان راهی برای دستکاری نتایج جستجو استفاده می‌کردند، خود را بدون هیچ‌گونه ترافیکی پیدا کردند.

حضور در اولین صفحه گوگل به میزبانی سئو

پر کردن کلمات کلیدی نه تنها باعث می شود محتوای شما مانند تبخال خوانده شود، بلکه سیگنال های رتبه بندی را رقیق می‌کند. منظور من این است!

گوگل از زمان در سایت به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می‌کند. هرچه شخصی در وب سایت شما طولانی تر باشد، گوگل احساس می‌کند که مرتبط است.

اگر کسی نتواند محتوای شما را بخواند زیرا بسیار پر از کلمات کلیدی است که مانند یک زبان خارجی می‌خواند، به سرعت سایت شما را کلیک می‌کند. وقتی گوگل می‌بیند افراد به سرعت در حال ترک هستند، می‌دانند که کیفیت شما بسیار کم است و ارزش رتبه بندی ندارد.

توصیه من استفاده از کلمات کلیدی LSI (Latent Semantic Indexing) در محتوای شماست. نگران نباشید، با چند کلمه کلیدی که می‌خواهید برای آنها رتبه بندی کنید، محتوای آن را ایجاد کنید، اما آن‌ها را به صورت کم استفاده کنید (۲ تا ۳ بار برای یک مقاله ۵۰۰-۸۰۰ کلمه). سپس از کلمات کلیدی LSI از طریق مقاله برای مکمل موارد اصلی استفاده کنید.

“پر کردن کلید واژه” بزرگترین اشتباهی است که می‌توانید به عنوان یک بازاریاب محتوا انجام دهید. این هیچ چیزی را برای خوانندگان ارائه نمی‌دهد و در نهایت باعث نادیده گرفتن شما توسط گوگل می‌شود.

۲. برای کلمات کلیدی شرکت نکنید

تحقیقات کلمات کلیدی عادی خود را انجام دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که استفاده از مناسب ترین کلید واژه همیشه بهترین استراتژی نیست ، به ویژه هنگامی که ۷۰،۰۰۰+ نفر قبلاً از این کلمه کلیدی استفاده می کنند.

به دنبال کلمات کلیدی مشابه یا منحصر به فرد باشید که هنوز هم به همان اندازه با پیام شما ارتباط دارند اما کمتر افراد از آنها استفاده می کنند. بر اینها تمرکز کنید ، زیرا با تلاش زیادی نمی‎توانید رتبه های بالاتر را کسب کنید.

سعی کنید کلمات کلیدی و مترادف آنها را به شکلی تنظیم کنید که مکمل یکدیگر باشند. این به نویسندگان شما امکان می دهد محتوایی را ایجاد کنند که برای خواننده طبیعی به نظر برسد.

می‌توانید از کلمات کلیدی شلوغ استفاده کنید، اما سعی کنید از آنها به عنوان مترادف کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

۳. محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید

یک استراتژی عالی سئو همیشه شامل تولید محتوای منحصر به فرد است.

اطمینان از اینکه مطالب شما مفید نوشته شده است به همان اندازه استراتژی سئو که برای آن طراحی می‌کنید، مهم است.

اجازه دهید این را برای شما مثل این قرار دهم…

اگر محتوای شما منحصر به فرد نیست، افراد معدودی آن را می‌خوانند. وقتی کمتر کسی آن را بخواند، کمتر سیگنال رتبه بندی به گوگل نشان داده می‌شود.

منحصر به فرد به معنای چیزی غیر از “کیفیت” است. شما باید چیزی را تهیه کنید که خوانندگان شما قبلاً ندیده باشند.

۴. از پیوندهای کم کیفیت استفاده نکنید

توجه زیادی به پیوندهای دریافتی وجود دارد که بسیاری از وب مسترها فراموش می کنند که پیوندهای خارجی نیز مهم هستند.

شما باید مطمئن شوید که پیوندهای خارجی شما منجر به محتوای با کیفیت می شود. به خاطر پیوند فقط پیوند برقرار نکنید یا استراتژی سئو خود را با پای پیاده شلیک خواهید کرد.

پیوندهای خراب یا خراب منجر به ناراحتی مشتریان می‌شود و می‌تواند در رتبه بندی گوگل شما تأثیر بگذارد (به همین دلیل باید به طور مرتب سایت خود را به روز کنید – من این را در بخش بعدی پوشش خواهم داد).

وقت خود را بگذرانید و واقعاً پیوندهای مرتبط، تأثیرگذار و از سایت‌هایی را انتخاب کنید که مدتی بوده است. این روابطی است که شما می‌خواهید ایجاد کنید و کیفیت گوگل به شما پاداش می‌دهد.

با توجه به این نکته، من همچنین به پیوند با محتوا که قبلاً رتبه بالایی برای کلمه کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی دارد، توصیه نمی کنم. در اصل، شما به آنها پیوند می دهید و به گوگل نشان می‌دهید که محتوای آنها کمی بهتر از شما است.

در آخر، می‌توانید از افزونه مرورگر برای بررسی لینک‌ها در وب‌سایت خود استفاده کنید. من این کار را بطور مرتب در لیست وب‌سایت‌های خود که پست‌های مهمان را قبول می‌کنم (فوق) به نظر می‌رسد پیوندهایی وجود دارد که باید آنها را تغییر دهم.

در ادامه مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می‌شود

مراحل ویرایش در تولید محتوا

حضور در اولین صفحه گوگل به میزبانی سئو

۵. به طور منظم سایت خود را به روز کنید

آیا تاکنون به وب سایتی رفته اید که ۱۰ سال از آن به روز نشده است؟ طولانی ماندی؟ اگر شما اکثریت کاربران اینترنت را دوست دارید ، پاسخ “نه” است.

در وب سایت خود فعال باشید و کانال های خود را مرتباً به روز کنید. مشاهده هرگونه رتبه بندی از یک دامنه غیرفعال تقریباً غیرممکن است.

از به روزرسانی مطالب خود نترسید. در حقیقت، تمام وقت مقاله‌هایی با یادداشت‌هایی خواهید دید که می‌گویند “به روز شده برای سال ۲۰۱۷” یا چیزی مشابه.

از تصویر بالا می‌توانید ببینید که چگونه یک شرکت بازاریابی با یک به روزرسانی ساده، پست را به محتوای همیشه سبز تبدیل کرده است.

به همین دلیل مهم است که محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا دریابید که چه چیزی کار نمی‌کند. شما می‌توانید محتوا را که در رتبه بندی نیست در تلاش برای دستیابی به بالاتر در نتایج جستجو، به روز کنید.

۶. دستورالعمل های بهینه سازی در سایت گوگل را دنبال کنید

گوگل دائماً بهترین شیوه های خود را به روز می‌کند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به روز باشید. بیشتر تغییرات جزئی هستند، اما با این وجود باید به روز بمانید.

اگر گوگل کاری جزئی مانند کاهش URL های اینترنتی با کلمات کلیدی خاص انجام داده است، این قطعاً کاری است که شما باید هنگام ایجاد محتوا بدانید (من شک دارم که این اتفاق خواهد افتاد. وحشت نکنید، این فقط یک نمونه است).

بنابراین اطمینان حاصل کنید که به روز باشید!

۷. به سرعت سایت خود توجه داشته باشید

شما همچنین باید بر سرعت وب‌سایت خود نظارت کنید. اطمینان حاصل کنید که سریع و پاسخگو است. می‌دانم که قبلاً احتمالاً چنین چیزی را شنیده اید، اما واقعاً به ویژه در دنیای تلفن همراه بسیار مهم است.

بزار این را از شما بپرسم. اگر سرعت سایت مهم نیست، چرا گوگل با AMP بیرون آمد؟ دقیقا نظر من!

شما باید عملکرد سایت خود را بطور مرتب بررسی کنید.

اگر سرعت سایت را کاهش می‌دهید ، وقت آن است که بدانید چرا. از ابزاری مانند Pingdom برای تحلیل زمان بار خود و یافتن هرگونه تنگنای موجود در این فرآیند استفاده کنید.

این مقاله توسط جنان خزرجی در وب‌سایت آوات‌هوم تالیف گردیده است. کپی باذکر منبع بلامانع است.

سجاد تقی زاده

سجاد تقی زاده

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط