سجاد تقی زاده

سجاد تقی زاده

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

شبکه ‌های اجتماعی و روابط عمومی

شبکه ‌های اجتماعی و روابط عمومی

روابط عمومی هوشمند از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای مدیریت اذهان عمومی و انتشار صدای برند مناسب استفاده می‌کند. مدیران روابط عمومی براساس برنامه‌ای مدون در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کرده و به ارتباط میان مشتری و برند را عمق می‌بخشند.