بلاگ DM360

پازل مهارت‌های دیجیتال‌مارکتینگ خود را تکمیل کنید!

پیشنهاد سردبیر

نتیجه ای یافت نشد

صفحه مورد نظر شما یافت نشد. جستجوی خود را اصلاح کنید، یا از ناوبری فوق برای یافتن پست مدنظر استفاده نمایید.

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

خستگی حین کار، اتفاقی است که برای اکثر مدیران شبکه‌های اجتماعی رخ داده و یکی از چالش‌های اصلی این شغل است. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا انرژی خود را احیا کنید.

بیشتر بخوانید

چگونه نوشتن را شروع کنیم؟ کمال گرایی را بیخیال شوید

اگر مخاطبان فعلی شما از محتوایی که می‌نویسید لذت برده و چیزی یاد می‌گیرند، توقف در نوشتن و درگیر کمال گرایی شدن آن ها را ناامید می‌کند و از شما دور می‌شوند.

نقش رسانه‌های آفلاین در روابط عمومی چیست؟

این روزها کاربران بیشتر از هر چیزی به اعتماد نیاز دارند. اعتمادی که از طریق صحبت مستقیم به دست آید؛ نه از شبکه ها. شبکه ها فقط جنبه اطلاع رسانی دارند؛ اما نمی توانند آن حس یقین را در مخاطب ایجاد کنند.

وظیفه روابط عمومی در برگزاری یک ایونت چیست؟

گاهی اوقات لازم است که افراد را دورهم جمع کنید تا دور هم بتوانند بخش مهمی از اهداف شرکت را مشخص کنند و به نتیجه برسانند. روابط عمومی می‌تواند این رویداد را به بهترین شکل برگزار کند به شرطی که نکات اصلی آن را رعایت کند.

مسئولیت اجتماعی چیست و چه تاثیری بر اعتبار برند دارد؟

روابط عمومی به عنوان مسئول اصلی ایجاد تصویر مثبتی از برند در ذهن مشتریان، کمپین‌های مسئولیت اجتماعی را برگزار می‌کند اما کمپین خوب نکاتی دارد که باید رعایت شود.

دسته‌بندی‌ها

چه اصولی را در ساخت اینفوگرافیک فارسی استفاده کنیم؟

چه اصولی را در ساخت اینفوگرافیک فارسی استفاده کنیم؟

در این مقاله 5 مرحله مهم در طراحی اینفوگرافیک را مورد بررسی قرار دادیم که به شما کمک می‌کند رابطه احساسی بهتری با کاربر خود ایجاد کنید و آنها را ترغیب کنید که در مسیری که شما می‌خواهید حرکت کنند.در این مقاله 5 مرحله مهم در طراحی اینفوگرافیک را مورد بررسی قرار دادیم که به شما کمک می‌کند رابطه احساسی بهتری با کاربر خود ایجاد کنید و آنها را ترغیب کنید که در مسیری که شما می‌خواهید حرکت کنند.

بیشتر بخوانید
چگونه باید برای برند خود کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنیم؟

چگونه باید برای برند خود کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنیم؟

یک کمپین تبلیغاتی خوب می‌تواند آثار زیادی برای برند شما به همراه داشته باشد. به شرطی که در گام اول نوع مناسب و مراحل ایجاد آن را به خوبی طی کنید. در این مقاله به شما گفتیم چه مراحلی را باید طی کنید تا یک پویش تبلیغاتی موثر داشته باشید.

بیشتر بخوانید