چرخه زندگی محتوا MarketMuse

MarketMuse ابزاری برای هوش مصنوعی (AI) است که به طور خاص برای کمک به شرکت‌ها در درک بهتر استراتژی بازاریابی محتوا و سئو ساخته شده است. من اولین بار از این ابزار به عنوان مدیر پروژه برای شرکتی استفاده کردم که روزانه ۵-۶ مقاله می‌‌نوشت. من دیدم که این ابزار چقدر سریع و مؤثر به رتبه سایت آنها کمک کرده است.

آن زمان قدرت MarketMuse را دیدم. MarketMuse به هیچ وجه یک سرمایه گذاری جزئی نیست، بنابراین برای نویسندگان و بازاریابان سئو جدی است. همانطور که گفته می‌شود، این سرمایه گذاری ارزشمند است زیرا این ابزار پتانسیل دارد که به طور کامل بازاریابی محتوای شما را بهتر تغییر داده و نتایج بسیار سریع‌تری کسب کند.

MarketMuse چیست؟

MarketMuse ابزاری برای برنامه‌ریزی محتوا است که از هوش مصنوعی برای بیرون کشیدن داده‌ها از کلیه وب‌سایت‌های دارای عملکرد بالا در یک اصطلاح خاص استفاده می‌کند. بر اساس آن اطلاعات، توصیه‌هایی را در مورد مدت زمان ارائه قطعه شما در همان موضوع و همچنین کلمات کلیدی مربوطه را ارائه می‌دهد.

مزیت کوچک MarketMuse این است که کار شما را به عنوان نویسنده آسان می‌کند. اگر بازاریاب هستید، می‌توانید از ابزار آنها برای ایجاد خلاصه مطالب استفاده کنید که می‌توانید به تیم نویسندگی خود منتقل کنید.

MarketMuse

MarketMuse به چندین نکته در ارزیابی کار خود می‌پردازد تا یک امتیاز کلی و توصیه‌های کامل را به شما ارائه دهد: طول قطعه، عمق/ کیفیتی که با آن موضوع را پوشش داده‌اید و کلمات کلیدی که به‌کار برده‌اید. از این، شما نمره کلی می‌گیرید.

MarketMuse همچنین به شما نمره “هدف” می‌دهد و شما می‌توانید از نتایج خود دریافت کنید که ذکر مطالب اضافی یا کلمات کلیدی چگونه می‌تواند به هدف شما کمک کنند.

این نمره هدف مهم است.

این روش نرم افزار برای مقایسه محتوای شما با محتوای هر کس دیگری در مورد آن موضوع است.

با تلاش برای رسیدن به همان حد یا بالاتر از نمره هدف، این شانس بزرگ را خواهید داشت که محتوای خود را به طور موثر و سریع رتبه بندی کنید.

به عنوان مدیر پروژه برای تیم بازاریابی محتوا که در بالا به آن اشاره کردیم، ما از این ابزار در فرآیند ویرایش استفاده کردیم تا به نویسنده توصیه‌هایی در مورد چگونگی بهبود کار خود ارائه دهیم.

ما همچنین قبل از شروع کار بر اساس آنالیز و تحلیلی که MarketMuse ارائه داده، به آنها پیشنهادات تعداد واژه و کلمه کلیدی داده‌ایم. این روش عالی است، برای اطمینان از این‌که همه افراد درگیر در همان صفحه در مورد چگونگی قالب بندی و نوشتن مقاله‌های خود بودند.

MarketMuse

نحوه استفاده از MarketMuse قبل از نوشتن

MarketMuse در پشت صحنه کارمندان پشتیبانی خوبی دارد. اگرچه من با مشتری شرکت های سنتی آنها به عنوان یک solopreneur متفاوت هستم، آنها همیشه در راه رفتن من از طریق ارتقاء نرم افزار مفید بوده اند تا من از این خدمات بیشترین استفاده را ببرم.

برای نشان دادن چگونگی استفاده از MarketMuse در عمل، نمونه ای از نحوه استفاده از نرم افزار معمولاً برای سایت خودم را دنبال خواهم کرد.

بیایید تصور کنیم که من در حال نوشتن مقاله ای برای مخاطبان فریالنسرای خود هستم که می خواهند یاد بگیرند که چگونه می توانند یک بستر را در Upwork ایجاد کنند. Upwork بزرگترین بستر ارتباط با فریلنسرها با مشتری های آینده است، بنابراین این یک موضوع داغ است.

بررسی کار خود با MarketMuse

من دوست دارم قبل از ایجاد محتوا از این پلتفرم استفاده کنم؛ این باعث می شود اطمینان حاصل شود که به تمام نقاط صحیح برخورد کرده ام و از عمق و طول مناسب مقاله خود اطمینان دارم. همچنین یک فرصت خوب وجود دارد که من نمی‌توانم از تمام کلمات کلیدی مورد نیاز برای بافتن استفاده کنم ، بنابراین این بررسی دوم تأیید می کند که می بینم چه چیزی گم نشده است و درعوض قبل از انتشار مورد ، مکان مناسبی برای اضافه کردن این جزئیات پیدا می‌کنم.

اگر دستورالعمل های طول را تنظیم کرده اید، در نظر داشته باشید که پیشنهاد طول یک مورد سریع نیست – اما یک مورد خوب است. شکسته شدن در رده بندی موتورهای جستجو هنگام نوشتن یک مقاله ۳۰۰ کلمه بسیار دشوار خواهد بود اما توصیه MarketMuse برای ۸۰۰ کلمه یا بیشتر است.

پس از اتمام نوشتن یک قطعه، آن را کپی کرده و در همان نقطه ورود قرار دهید. خواهید دید که قسمت های خاصی از توصیه های کلمه کلیدی نحوه عملکرد شما را نشان می‌دهد.

من آن را از طریق Optimizer MarketMuse Content Optimizer اجرا کردم تا ببینم چطور ارزیابی می شود در برابر رقابت من با نوشتن مطالب مشابه.

این مقاله توسط جنان خزرجی در وب‌سایتDM360 تالیف گردیده است. کپی باذکر منبع بلامانع است.

سجاد تقی زاده

سجاد تقی زاده

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

چگونه  به نوشته خود رنگ و لعاب دهیم؟

چگونه به نوشته خود رنگ و لعاب دهیم؟

بازاریابی محتوا اهمیت ویژه‌ای برای برندها دارد و این پتانسیل را دارد که مشتری جدید بسازد. اینکه چکونه محتوا بنویسید و چه مشکلاتی را از کاربران حل کنید، نقش ویژه‌ای در گسترش جامعه مخاطبان شما خواهد داشت.

چگونه  به نوشته خود رنگ و لعاب دهیم؟

چگونه به نوشته خود رنگ و لعاب دهیم؟

بازاریابی محتوا اهمیت ویژه‌ای برای برندها دارد و این پتانسیل را دارد که مشتری جدید بسازد. اینکه چکونه محتوا بنویسید و چه مشکلاتی را از کاربران حل کنید، نقش ویژه‌ای در گسترش جامعه مخاطبان شما خواهد داشت.