موثرترین تکنیک‌ها در بازاریابی که توسط بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ شناسایی شده‌اند

اگر کسب و کار شما در حوزه‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ می‌باشد و به دنبال تکنیک‌های نابی هستید که شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ آن را تجربه کرده‌اند و به موفقعیت‌های بزرگی دست یافته‌اند؛ با ما همراه باشید.

بازاریابی محتوا

  • افزایش 90 درصد آمار کلیک با به کارگیری دکمه‌های فراخوانی

هر بنر تبلیغاتی نیاز به یک دکمه فراخوان دارد. دکمه فراخوان قسمتی از بنر است که در حقیقت کاربر را تشویق می‌کند که برای کسب اطلاعات بیشتر وارد آدرس سایت (URL) متصل به بنر شود. برای داشتن یک دکمه‌ی فراخوان متقاعدکننده، شما باید مخاطب خود و محرک‌های آن‌ها را بشناسید.

یک تاکتیک مؤثر دیجیتال، ایجاد یک دکمه فراخوان تصویری است (در صورتی که وجود داشته باشد)، برای این دکمه از افعال قانع کننده استفاده نمایید (برای جلب نظر بازدیدکنندگان)، به عنوان مثال می‌توانید به‌جای “دانلود” از عبارت “کتاب رایگان خود را دریافت نمایید” یا “همین حالا این کتابچه را دانلود نمایید” استفاده کنید.

ایجاد یک دکمه فراخوان روشی بسیار عالی برای متقاعد کردن بازدیدکننده به انجام کاری است که شما می‌خواهید؛ بدون اینکه بازدیدکننده آگاهی کافی در مورد موضوع داشته باشد. شما باید این دکمه را در صفحه اصلی، خبرنامه‌ها و ایمیل‌ها قرار دهید.

  • افزایش ۳۰۰ درصدی ترافیک سایت با استفاده از Editorial Calendar

هر روز محتواهای جدیدی در فضای اینترنت نمایش داده می‌شوند. از این رو شما نیز باید هر روز مطلب جدیدی ارائه دهید. سرمایه گذاری در رسانه‌های اجتماعی، بهینه سازی نرخ تبدیل، روابط با مشتریان، بودجه بازاریابی، تجزیه و تحلیل وب، این‌ها کلمات کلیدی هستند که همواره در ذهن شما وجود دارند. با این حال، کدام یک از آن‌ها تاکتیکی است که شما باید مورد استفاده قرار دهید؟

  • برنامه ریزی پست‌های وبلاگ یک امر اجباری است.

اطمینان حاصل کنید که برنامه بازاریابی شما دارای یک برنامه زمان بندی محتوایی (Editorial Calendar) جهت بهبود نتایج است. فرض کنید کلی نوشته را برای یک مدت زمان طولانی، مثلاً دو ماهه می‌خواهید زمان بندی کنید. Editorial Calendar از یک‌سری جدول تشکیل شده که درون خانه‌های این جدول ها که نشان دهنده یک روز از ماه است، اگر نوشته‌ای برای انتشار در آن زمان وجود داشته باشد، نشان داده می‌شود. حالا در یک نگاه قادرید روال انتشار نوشته‌های زمان‌بندی شده یا حتی نوشته‌هایی که از قبل در سایت منتشر شده‌اند را ببینید. حتی از طریق همین صفحه می‌توانید برای یک تاریخ و ساعت خاصی یک نوشته زمان بندی کنید.

ایجاد یک Editorial Calendar بسیار آسان‌تر از چیزی است که شما فکر می‌کنید و برنامه‌های زیادی می‌تواند در ساخت آن به شما کمک کند.‌ Meistertask یک برنامه مدیریت وظایف است و شما می‌توانید برای ساخت یک Editorial Calendar از آن استفاده نمایید.

تکنیک‌ها در بازاریابی با بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

علاوه بر آن می توان به برنامه Trello نیز برای ساخت این تقویم‌ها اشاره نمود:

این برنامه‌ها از فرایندی استفاده می‌نمایند که باعث افزایش ۲۹۹ درصدی ترافیک سایت خواهد شد. برای دستیابی به نتایج مشابه کافی است موارد زیر را رعایت نمایید:

  • یک هدف گسترده در پشت تقویم خود داشته باشید
  • معیارهای قابل اندازه گیری برای هدف خود تعیین نمایید
  • عملکرد اولیه خود را در ماه به صورت متوسط توسط معیارهای تعیین شده محاسبه کنید.
  • برای هر پست وبلاگ خود که توسط تقویم زمان‌بندی کردید، اهداف هوشمندانه‌ای قرار دهید
  • تعیین کنید چه تعداد پست برای رسیدن به اهداف ایده‌آل خود نیاز دارید.

استفاده از slideshare و دریافت ۲۰ درصد ترافیک بیشتر

slideshare  یکی از بزرگترین وب‌سایت بازاریابی برای به اشتراک‌گذاری سخنرانی‌ها و بیشتر مناسب شرکت‌های B2B است. Didit یک آژانس تبلیغاتی در نیویورک) مطالعاتی انجام داده که نشان می‌دهد slideshare ترافیکی معادل ۵۰۰ درصد بیشتر نسبت بهFacebook، Twitter یا YouTube دریافت می‌کند.‌

نکته‌ی مهمی که باید در نظر بگیرید این است که slideshare در هر ماه میلیاردها بازدید کننده دارد و روشی مناسب برای برقراری ارتباط با متخصصان مختلف و دریافت اطلاعات مناسب در قالبی دوستانه است.

استفاده از پیوند محتوا و بازنشر مقالات خود در سایر سایت‌های پربازدید

پیوند محتوا، فرایند انتشار مطالب شما در سایت‌های شخص ثالث است. شما باید مجلات معتبر را شناسایی کنید. ایده‌ی پشت این روش در واقع تعامل بیشتر با محتوای موجود در سایت شما است.

تکنیک‌ها در بازاریابی با  بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی جستجو

  • افزایش رتبه وب‌سایت (به طور متوسط) ۱۸ درصد فروش
  • افزایش قابل توجه نرخ بازگشت سرمایه (ROI)
  • با کاربرد AMP مزایای بیشتری نسبت به رقبای خود بیابید

با استفاده از AMP مزایای بیشتری نسبت به رقبای خود بیابید

AMP ، پروژه ای تحت نظر گوگل است که هدف آن افزایش سرعت ارائه محتوا با استفاده از کدهای ساده مانند AMP HTML در صفحه ابزارهای کوچک مانند موبایل می‌باشد؛ از این رو روشی آسان برای ساخت صفحات وب با وزن کم و با محتویات استاتیک (صفحاتی که بسته به رفتار و عملیات کاربر تغییری نمی‌کنند) است که وجود این تکنولوژی باعث بارگیری سریع‌تر صفحات در دستگاه های تلفن همراه می‌شود.

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

  • نوشتن محتوا در Linkedin Pulse و کسب شانس به اشتراک گذاری
  • استفاده از Reddit برای رشد کسب و کار
  • مورد هدف قرار دادن جوامع آنلاین

مورد هدف قرار دادن جوامع آنلاین

جوامع آنلاین راه بسیار مناسبی جهت افزایش حضور آنلاین و همچنین بینش شما است. عضو یک جامعه‌ی آنلاین بودن مزیت‌هایی دارد. قرار گرفتن در کنار افرادی با علایق مشابه و تبادل دانش با آن‌ها راه خوبی برای توسعه خود و شرکتی است که در آن کار می‌کنید.

داشتن روش یکپارچه جهت پرداخت بودجه ی تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی

اگرچه ارتقاء پرداختی به عنوان یک تاکتیک بازاریابی توسط کسب و کارهای متعددی مورد استفاده قرار گرفته است ولی همه به صورت دقیق نمی‌دانند که این روش به چه صورت عمل می‌کند. داشتن بودجه ی تبلیغاتی زیاد، تضمین کننده موفقیت نیست. کلید اصلی این است که سراغ مخاطبان مناسب بروید و با آن‌ها مشارکت داشته باشید.

افزایش نرخ CTR تا ۶۴ درصد در تبلیغات پرداختی با افزودن لینک سایت

نرخ CTR عبارتست از نسبت کاربرانی که روی یک لینک خاص کلیک می‌کنند به تعداد کل کاربرانی که صفحه، ایمیل یا تبلیغ را مشاهده نمودند. افزودن لینک سایت روشی برای هدایت بازدیدکنندگان به صفحات خاص سایت شما و همچنین هدایت مستقیم از یک تبلیغ پرداختی است.

به طور کلی به تکنیک‌های مهمی که در دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی را ایفا می‌کند، پرداخته‌ایم. امیدواریم به درستی از کارایی تک تک آن‌ها استفاده کنید.

این مقاله توسط جنان خزرجی در dm360 تالیف گردیده است. کپی باذکر منبع بلامانع است.

احسان سرایانی

احسان سرایانی

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...