چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به تجارت کوچک شما کمک کند؟

بازاریابی آنلاین زمینه گسترده و پیچیده ای است و برای مقابله با آن باید سازمان‌های چند وجهی استخدام شوند. این متخصصان همان چیزی هستند که ما آنها را آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌نامیم.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ راه حل‌های بازاریابی مدرن، از جمله برنامه و طراحی وب سایت، تبلیغات پرداخت هر کلیک (PPC)، بازاریابی موتور جستجو (SEM)، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ایجاد محتوا و سایر خدمات بازاریابی را از طریق تولید فیلم ، ایمیل و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اما سؤال فقط طبیعی است: آیا همه این روش های بازاریابی سودمند هستند و آیا یک تجارت کوچک باید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ استخدام کند؟ در اینجا یک بحث مختصر وجود دارد:

دیجیتال مارکتینگ: ارزان و مؤثر

در حالی که بازاریابی همواره برای همه شرکت ها حیاتی بوده است ، چند سال پیش این امر فقط در قسمت بالای برندهای تجاری محدود شده بود. این امر به دلیل هزینه های بالای حتی ابتدایی ترین روش های تبلیغاتی بود. یک صاحب مشاغل کوچک باید تصمیم خود را برای ارسال یک آگهی ساده در یک مقاله محلی در نظر بگیرد – تبلیغی که احتمالاً توسط تنها چند نفر در آن منطقه مشاهده می شود.

از زمان پذیرش اینترنت اوضاع به شدت تغییر کرده است. اکنون ابزارها و سیستم عامل های زیادی برای پخش پیام شما وجود دارد که تبلیغات حتی گزینه ای نیست.

در جایی که قبلاً مجبور بودید برای انتشار آگهی خود یک روزنامه بپردازید، اکنون می توانید برای شرکت خود یک صفحه فیس‌بوک یا توییتر ایجاد کنید و هر زمان که می‌خواهید و به صورت رایگان پست کنید.

بسیاری از روش‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ همچنین در صورت داشتن دانش فنی می‌توانند توسط صاحبان مشاغل کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرند.

با این حال، در حالی که جنبه های خاصی از بازاریابی آنلاین برای درک و اجرای خود ساده است، بسیاری از آنها چالش برانگیز هستند. بنابراین، برای یک کار کامل ، بهتر است با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ همکاری کنید.

حتی اگر شما نیاز به هزینه بیشتری در این مورد داشته باشید ، هزینه هر سرب ارزانتر از هر روش سنتی بازاریابی است و بازده سرمایه گذاری شما نیز ارزش آن را دارد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام360

توسعه بازایابی آنلاین

اگر از یک فرد غیرمستقیم در مورد بازاریابی پرسید، آنها احتمالاً آن‌را با تبلیغات یکسان می‌دانند. این معادل است که نوک کوه یخ را کل چیز می نامیم. تحقیق و جمع آوری داده ها بخش بزرگی از بازاریابی است.

دانستن مصرف کنندگان و آنچه برای آنها جذاب است، شرکت‌های بزرگ سالانه میلیاردها دلار برای حل آن هزینه می‌کنند. فقط یک بار این موضوع قابل درک است که می‌تواند یک استراتژی بازاریابی مؤثر عملی شود.

بله ، همانطور که انتظار دارید اینترنت با جمع آوری بازدید از وب سایت، دنبال کردن رسانه های اجتماعی و غیره چنین جمع آوری داده ها را بسیار آسان کرده است، یکی دیگر از منابع عالی دیگر بررسی‌های آنلاین است که می‌توان آنها را خواند و موفق شد تا بازخورد عملی برای پیاده سازی داشته باشد.  اما رمزگشایی همه این داده ها و ارائه آن به شکلی قابل استفاده، کاری است که فقط یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با تجربه می تواند انجام دهد.

بنابراین، برای یک کسب و کار کوچک که به دنبال بهبود و پیشرفت از زمین است ، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به تسهیل روند کمک کند و مسیری را که شرکت برای سالهای متمادی در پیش خواهد گرفت، تعیین کند.

در ادامه مطالعه مقاله‌ی زیر به شما پیشنهاد می‌گردد

اصول بازاریابی محتوا

برندسازی نام تجاری کسب و کار با آژانس دیجیتال مارکتینگ

تصور کنید که دو کفش تنیس در مقابل شما قرار گرفته است. هر دو دقیقاً یکسان هستند. با این حال، در حالی که یکی از آن آرم ندارد و دیگری علامت نماد Nice را بر روی آن قرار داده است. اگر به شما گفته شد كه كسی را برای خود انتخاب كنید ، احتمال دارد كه کفش Nice را انتخاب كنید. این مثال ساده نشانگر برندینگ و اهمیت آن در بازار است. همه مشاغل کوچک امیدوارند که روزی وفاداری به برندهای عظیم را بدست آورند، همانند شرکت‌های اپل.

در حالی که ممکن است این کار برای رسیدن به موفقیت بسیار تند به نظر برسد، به یاد داشته باشید که همه برندها از جایی شروع شده اند. علاوه بر این، با وجود تمام منابع موجود امروز، ایجاد یک برند نیمی از آنچه قبلاً می شد بود. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند روند کار را به میزان قابل توجهی تسریع کنند.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ نه تنها نام تجاری شما را به بازار عرضه می‌کنند بلکه به بهبود آن، سازگاری با انتظارات و رشد کمک می‌کنند. با وجود پایه و اساس محكمی كه توسط این شركت‌ها ایجاد شده است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

 همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی به دنبال دارد؟

منطق کار کردن با آژانس دیجیتال مارکتینگ فراتر از هزینه است. واقعیت این است که بازاریابی سنتی همه چیز منسوخ است. تعداد افرادی که روزنامه می خوانند یا به رادیو گوش می دهند به سرعت در حال کاهش است. تعداد افرادی که تلویزیون کابلی را تماشا می کنند نیز در حال کاهش است. همه این‌ها جایگزین همتایان آنلاین می شوند، مانند: رسانه های اجتماعی ، پادکست ها و …

بلکه مهم است که در کسب و کار تغییر در روند بازار و توجه جدی به رقابت وجود داشته باشد. اگر شرکت های رقیب در زمینه شما از بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنند و شما فقط به روش های متداول پایبند هستید ، می خواهید از این راه کنار بیایید. چگونه می توان انتظار رقابت را داشت؟

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند با استفاده از نمونه هایی از رقبای شما تطبیق دهند، نقاط ضعف آنها را کشف کنند و به شرکت شما کمک کنند تا مکان شما را در آنچه امروز یک بازار شلوغ است پیدا کند. بدون چنین کمکی، تجارت شما هرگز قادر نخواهد بود راه خود را از طریق رقابت کاهش دهد.

هدف آژانس دیجیتال مارکتینگ

بیشتر مشاغل کوچک دیجیتال مارکتینگ را نسبت به روش‌های متداول ترجیح می‌دهند و 95٪ از آنها هزینه‌های خود را برای آن در سال 2020 افزایش می‌دهند. در واقع، بازاریابی آنلاین آینده غیرقابل انکار است و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، متخصصان آن حوزه هستند. افرادی که مایلند در این محدوده زمانی، مشاغل موفق و پایداری را اداره کنند، سرانجام خود را پیدا می‌کنند که به کمک این شرکت ها نیاز دارند. در بیشتر موارد، هرچه این کمک‌ها زودتر می‌شوند، بهتر می‌شوند.

این مقاله توسط جنان خزرجی در وب‌سایت DM360  تالیف گردیده است. کپی با ذکر منبع بلامانع است.

احسان سرایانی

احسان سرایانی

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...