چگونه تیم بازاریابی خود را با استفاده از گوگل کلندر مدیریت کنید؟

هر پروژه در حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ به طور متوسط از ۵ نفر با وظایف اختصاصی تشکیل می‌شود. در ظاهر مدیریت ۵ نفر شاید سخت نباشد. به هر کسی وظیفه‌ای محول کرده و از آن‌ها می‌خواهید تا هرکدام را انجام دهند؛ اما مشکل از همین‌جا شروع می‌شود. اگر وظایف‌ مکتوب نشوند و شفاهی باشند، هر کدام ساز خود را خواهند زد.

حالا اگر هم کسی به درستی دستورات گفته شده را انجام دهد، هماهنگی افراد سخت است؛ یک نفر اصلاً تاریخ تحویل را فراموش می‌کند، آن یکی دو روز بعد کارهای خود را فراموش خواهد کرد و خلاصه اینکه در نهایت با یک تیم به هم ریخته و کلی کار ناتمام روبرو خواهید بود.

خیلی خوش‌بینانه نگاه کنیم، فقط در هفته اول است که همه کار خود را سروقت و بر اساس تعریف‌های انجام شده، تحویل می‌دهند. بعد از آن باید منتظر بهانه‌های مختلف برای انجام ندادن و حتی دخالت اعضا در کار یکدیگر باشیم. راهکار چیست؟

اگر اهل دیجیتال مارکتینگ باشید، حتماً راهکار را ما می‌دانید؛ اگر هم نباشید و به دنبال مدیریت تیم خود هستید، پس ادامه خواندن این مقاله را دنبال کنید.

مدیریت تیم بازاریابی با گوگل کلندر و نوتیفیکیشن ایمیل

برای مدیریت تیم بازاریابی، اپلیکیشن و برنامه‌های کاربردی زیادی وجود دارد. در ایران پلتفرم‌های خود شرکت‌ها یا ترلو بیشتر از همه کاربرد دارد؛ اما کمتر کسی به فکر استفاده از گوگل کلندر است. حالا یا استفاده از آن را بلد نیستند یا اینکه هنوز مزیت‌های کاربردی آن را نمی‌دانند.

به هر حال باید گفت که هیچ‌کدام از پلتفرم‌ها به گوگل کلندر و ایمیل نمی‌رسند. برنامه‌ای رایگان که به راحتی در دسترس همه است و از همه مهم‌تر می‌توان آن را با هر پلتفرم و ابزاری هم تطبیق داد و یکپارچه کرد. از این رو فایل‌ها به راحتی بین اعضا به اشتراک گذاشته شده و ایمیل‌هایی به صورت نوتیفیکیشن به افراد ارسال می‌شود. به این صورت همه از آخرین تغییرات مطلع خواهند بود.

ساختن حساب کاربری گوگل کلندر

در ادامه قصد داریم تا مزیت‌های استفاده از این ابزار را به شما یاد بدهیم؛ اما تصمیم گرفتیم که این بار به سراغ آموزش آن برویم. وقتی آموزش باشد، بهتر مزایا و چگونگی کاربرد آن را یاد خواهید گرفت.

در این مثال، فرض می‌کنیم که شما قصد دارید تا کارها و مکالمات خود را با استفاده از پیوندهای مربوط به اعلان‌ها و موارد لازم و انتظار در فهرست انجامی ایمیل مدیریت کنید. اول از همه باید یک تقویم اختصاصی برای کارها و جلسات خود درون تیم خود تعیین کنید:

  • به گوگل کلندر رفته و روی عبارت Setting در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید؛
  • از فهرست، عبارت New Calender را انتخاب کنید در بخش سمت چپ و زیرمجموعه Add Calendar است که در ابتدا باید نامی انتخاب کرده و سپس تغییرات را اعمال کنید.
  • عبارت Access Permossion را کلیک کنید؛
  • تقویم خود را به حالت Public ببرید (تیک عبارت Make Available to public را بزنید. اگر هم علاقه‌ای ندارید که کسی از برنامه شما مطلع شود، در کنار انتخاب Public، عبارت See only/free busy را انتخاب کنید.)
  • روی دکمه Get shareable link کلیک کرده و لینک تولید شده را کپی کنید.

وقتی که شما این لینک را اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید، آن‌ها می‌توانند بدون مراجعه و به راحتی بدون نوتیف کردن کسی، آن‌ها را متوجه تغییرات و اضافه شدن رویداد جدید کنید.

حالا باید برای ادامه مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله اول – یک رویداد ایجاد کنید

برای ایجاد یک رویداد در تقویم گوگل، وارد حساب کاربری گوگل شده تا صفحه اصلی گوگل کلندر خود را مشاهده کنید. یک دکمه خیلی بزرگ در سمت چپ بالا به نام Create وجود دارد که می‌توانید رویداد خود را ساخته و برای آن نام، افراد شرکت کننده و غیره را مشخص کنید.

ساختن حساب کاربری گوگل کلندر

ساختن حساب کاربری گوگل کلندر

شما چند تعداد تقویمی که ساخته باشید، در گوشه سمت چپ پایین و بخش My Calendar نمایش داده می‌شود. از این رو می‌توانید آن‌ها را به صورت جداگانه و به راحتی مدیریت کنید.

مرحله دوم – جزییات را مشخص کنید

در این مرحله و بخش پاپ-آپی که برای شما نمایش داده شده می‌توانید اطلاعاتی از جمله نام، تاریخ، زمان، موقعیت، توضیحات و چه کسانی دعوت شوند یا اعلان‌ها را دریافت کنند، مشخص کنید. فقط باید مراقب باشید که این اطلاعات به صورت اشتباهی به افراد ارسال نشود. نکته بعدی اینکه اگر تعیین کنید که اعلان‌ها بعد از هر تغییر به افراد ارسال شود و تعداد آن‌ها بیشتر باشد، باعث شده تا افراد به اصطلاح اذیت شده و خود را خارج کنند. در قیمت More Options هم می‌توانید اطلاعات بیشتری از رویداد خود بنویسید.

مرحله سوم – اشتراک گذاری لینک

در بخش Setting و در پایین، اگر رویداد نامگذاری شده خودتان را انتخاب کنید، می‌توانید نوع اعلان ارسال نوتیفیکیشن‌ها را هم مشخص کنید. به صورت پیش‌فرض اجازه دهید تا تغییرات از طریق ایمیل به افراد ارسال شود. البته شما یک لینک برای رویداد یا کلندر خود دارید. می‌توانید آن را در هر نقطه‌ای مانند گروه شبکه‌های اجتماعی تیم خود اشتراک گذاشته تا اعضا بتوانند هر روز با بررسی آن، متوجه تغییرات و وظایف خود شوند.

خیلی در گوگل کلندر نباید سخت بگیرید. اگر اعضا کار با این ابزار را بلد نبودند، حتماً در یک جلسه به آن‌ها آموزش دهید. هرچه ساده‌تر باشد، بهتر است؛ اما باید گفت که ارزش آن خیلی به مراتب بیشتر از دیگر ابزارهای مدیریتی تیم‌ها است.

این مقاله توسط میلاد قارونی در وب‌سایت Dm360 تالیف گردیده است. کپی باذکر منبع بلامانع است.

خرداد 10, 1399
گوگل کلندر

چگونه تیم بازاریابی خود را با استفاده از گوگل کلندر مدیریت کنید؟

هر پروژه در حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ به طور متوسط از ۵ نفر با وظایف اختصاصی تشکیل می‌شود. در ظاهر مدیریت ۵ نفر شاید سخت […]
اردیبهشت 30, 1399
16 تکنیک مهم در تولید محتوا

۶ فعالیت حوزه دیجیتال مارکتینگ که باید در دوران قرنطینه انجام دهید

دوران قرنطینه و کرونا هرچقدر هم که بد بود و باعث مرگ بسیاری از عزیزان و هموطنان‌مان شد و هم اینکه ورشکستگی یا کاهش شدید فروش […]
اردیبهشت 20, 1399
نکات مهم در نوشتن عنوان ایمیل

۱۴ نکته در نوشتن عنوان‌های ایمیل که باعث باز شدن پیام در ایران می‌شود

در روز چه تعداد ایمیل در باکس یاهو یا جیمیل‌تان دریافت می‌کنید؟ اگر اهل اینترنت‌گردی یا فردی فعال با کسب‌وکاری مرتبط در حوزه اینترنت باشید، باکس […]
اردیبهشت 10, 1399
تکنیک‌ها در بازاریابی با بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

موثرترین تکنیک‌ها در بازاریابی که توسط بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ شناسایی شده‌اند

اگر کسب و کار شما در حوزه‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ می‌باشد و به دنبال تکنیک‌های نابی هستید که شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ آن را تجربه کرده‌اند […]
فروردین 30, 1399
اهمیت شناخت ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

۷ ابزار بسیار مهم و رایگان در دیجیتال مارکتینگ که باید آن ها را بشناسید!               

اگر دوست دارید که به عنوان یک دیجیتال مارکتر شناخته شوید یا خودتان یک استراتژی موفق در بازاریابی دیجیتال و آنلاین داشته باشید، حتما لازم است […]
فروردین 25, 1399
برنامه‌های ویندوز

ضروری ترین برنامه‌های ویندوز بخش اول

بی شک ویندوز یکی از بهترین و کاربردی‌ترین سیستم‌عامل‌های رایانه‌ای در جهان است و هرساله نرم افزارهای ضروری در زمینه‌های متعدد برای آن منتشر می‌شود.‌ در […]
فروردین 20, 1399
بهترین برنامه‌های رایگان اندروید

بهترین برنامه‌های رایگان اندروید که DM360 به شما پیشنهاد می‌کند

بزرگترین قدرت اندروید، اکوسیستم برنامه آن است. بخش بزرگی از دنیای دیجیتال، نرم‌افزارهای اندرویدی در برگرفته است که میلیاردها بار مردم آن‌ها را بارگیری کردند. برخی […]
فروردین 15, 1399
تکنیک‌های سرچ در گوگل

تکنیک‌های سرچ در گوگل با دستورهای site:

زمانی که شما یک سرچ کننده ساده در گوگل هستید، برای یافتن نتایج مورد نظر، ممکن است بخواهید از روش‌های خاصی استفاده ‌کنید. همان‌طور که می‌دانید، […]
فروردین 10, 1399
سئوی فنی

مشکلات رایجی با سئوی فنی می‌توان حل کرد؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمد است که مرتباً محتوای مناسب با کلمات کلیدی مربوط به موضوع را ایجاد کرده‌ باشید، اما همچنان هیچ رتبه‌ای در رتبه […]
فروردین 5, 1399
بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟ (+تفاوت های SEM و SEO)

بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟ (تفاوت‌های SEM و SEO)

این روزها که بازار دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین داغ است، شاهد این هستیم که بازاریابی موتورهای جستجو از جمله گوگل یا همان SEM بسیار رواج […]
فروردین 1, 1399
راهبردهای ارتباطی

اهمیت پیام، مارشال و راهبردهای ارتباطی خلاق

  راهبردهای ارتباطی خلاق چیست؟ و چرا اهمیت دارد؟ سازمان‌ها و موسسات بزرگ برای در امان ماندن از آسیب رسانه و برای رشد بیشتر به استراتژی […]
اسفند 25, 1398
سئو

اهمیت سئو و نکات مهم آن را برای پیشرفت خود، دریابید!

این روزها که بازاریابی اینترنتی و شیوه‌های گوناگون آن داغ است، اهمیت سئو و بهینه‌سازی همچنان مانند گذشته در صدر لیست مخاطبان و ارزشمندان این شیوه […]
اسفند 20, 1398
MarketMuse

چرخه زندگی محتوا MarketMuse

MarketMuse ابزاری برای هوش مصنوعی (AI) است که به طور خاص برای کمک به شرکت‌ها در درک بهتر استراتژی بازاریابی محتوا و سئو ساخته شده است. […]
اسفند 15, 1398
وردپرس

۷ مرحله اساسی که بعد از نصب وردپرس باید انجام دهید

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای باورنکردنی (CMS) است – محبوب ترین مورد استفاده در سراسر جهان – و یادگیری آن بسیار آسان است. اما پس از […]
اسفند 10, 1398
سئو و کلید واژه

پیش از انتخاب کلید واژه، هدف وب‎‌سایت خود را شناسایی کنید

اگر در درجه اول سعی در هدایت فروش محصول دارید، تمرکز اصلی شما باید روی صفحات کالای آموزنده و جذاب باشد که برای جستجو و تبدیل […]
اسفند 5, 1398
به چه کسی دیجیتال مارکتر می‌گویند؟

اگر این ۱۶ مهارت را ندارید، اسم خود را دیجیتال مارکتر نذارید!

با رشد و رونق کسب و کارهای آنلاین شاهد شیوه‌ی جدید بازاریابی به نام دیجیتال مارکتینگ هستیم! کسانی که از این شیوه می‌توانند استفاده کنند تا […]
بهمن 30, 1398
7 استراتژی برتر بازاریابی اینترنتی

۷ استراتژی برتر بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۲۰ برای کسب و کارهای آنلاین

این روزها که رونق کسب و کارهای آنلاین زیاد شده است، شاهد این هستیم که بازاریابی اینترنتی یکی از روش‌های موثر در افزایش فروش و موفقیت […]
بهمن 25, 1398
حضور در اولین صفحه گوگل به میزبانی سئو

حضور در اولین صفحه گوگل به میزبانی سئو

این صفحه اول گوگل است. چه چیز دیگری برای دانستن وجود دارد؟ در واقع چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد درک اهداف مختلفی که رتبه برتر […]
بهمن 20, 1398
مدیریت موفق رسانه‌های اجتماعی

۱۰ ابزار برتر مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ابزارها به هیچ وجه خاصی مرتب نشده اند و همه به روش های منحصر به فرد خود عالی هستند. اگر شما عاشق یک ابزار مدیریت شبکه‌های […]
بهمن 15, 1398
وظیفه دیجیتال مارکتر

۱۲۵ وظیفه دیجیتال مارکتر انجام می‌دهند

بازاریابی دیجیتال مطمئناً طی چند سال گذشته در مسیر سریع قرار داشته است. با استفاده از فن آوری جدید در دستان ما، تغییر سلیقه مصرف کننده، […]
بهمن 10, 1398
نکات مهم سئو

۵ نکته آسان سئو برای تقویت سایت شما

شما یک وب‌سایت عالی ایجاد کرده اید – سازگار با هم! کاری که اکنون باید انجام دهید این است که مردم را به سمت آن سوق […]
بهمن 5, 1398
فروش با سئو

۷ راه برای افزایش فروش از طریق از سئو

بقای هر مشاغل به فروش بستگی دارد و در شرایط آب و هوایی مدرن، افزایش فروش نیاز به حضور قوی دیجیتال دارد. در سال ۲۰۱۷ تجارت […]
دی 30, 1398
نکات ضروری در انتخاب قالب مناسب وردپرس - DM360

نکات ضروری در انتخاب قالب مناسب وردپرس – DM360

بیشترمبتدیان هنگام انتخاب قالبی برای سایت وردپرس خود احساس ناراحتی می‌کنند. هزاران گزینه رایگان و پولی وجود دارد. هر قالب بهتر از دیگری به نظر می‌رسد. […]
دی 25, 1398
طرح‌بندی‌های وردپرس سفارشی با المنتور

چرا و چه زمانی به طرح بندی‌های سفارشی وردپرس نیاز دارید؟

بسیاری از مضامین وردپرس رایگان و باکیفیت همانند المنتور که با گزینه های چند لایه برای انواع مختلف صفحه ارائه می‌شوند. با این حال، گاهی اوقات […]
دی 24, 1398

Elementor #10021

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان […]
دی 20, 1398
گوگل آنالیتیکس درDM360

۴ روش برای استفاده از گوگل آنالیتیکس برای مدیریت سئو خود

 بهترین ابزارهای سنجش سئو بصورت رایگان شما می‌دانید چه می‌گویند، “اگر نمی‌توانید اندازه گیری کنید، نمی‌توانید آن را بهبود بخشید.” در سنجش بهینه سازی موتور جستجو […]
دی 15, 1398
نابودی صفحات زامبی

صفحات زامبی چه صفحاتی هستند و چگونه سئو را نابود می‌کنند؟

تفسیر “صفحات زامبی” متفاوت است، اما تقریباً همه تعاریف از آنها به عنوان صفحاتی با محتوای قدیمی و عملکرد راکد یاد می‌کنند. با گذشت زمان، عملکرد […]
دی 10, 1398
دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به تجارت کوچک شما کمک کند؟

بازاریابی آنلاین زمینه گسترده و پیچیده ای است و برای مقابله با آن باید سازمان‌های چند وجهی استخدام شوند. این متخصصان همان چیزی هستند که ما […]
دی 5, 1398
افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

چه اقداماتی باید برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام انجام داد؟

اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه‌ه­ای برای برند کسب و کار خود تشکیل داده اید، باید نگاهی تازه به هر یک از اجزای آن داشته باشید. […]
آذر 30, 1398
تکنیک‌های کپشن نویسی

۵ تکنیک مهم در نوشتن کپشن اینستاگرام

تب لایک و کامنت گرفتن در اینستاگرام این‌قدر بالا رفت که دست آخر مدیران این شبکه مجبور به تغییرات گسترده شدند. بسیاری از افراد سعی می‌کنند […]
آذر 25, 1398
مدیریت وب‌سایت‌های وردپرس

راهی آسان برای مدیریت وب‌سایت‌های وردپرسی

مدیریت سایت وردپرس به معنای انجام کارهای روزانه، هفتگی و ماهانه است که به سایت شما کمک می کند تا یکنواخت عمل کند. برای کمک به […]
آذر 20, 1398
اهمیت ویدئو در کمپین های فروش در اینستاگرام

اهمیت ویدئو در کمپین های فروش در اینستاگرام

­ ویدئو در حال حاضر پرمخاطب‌­­ترین محتوای موجود در اینستاگرام، می­‌باشد و معمولا  بهترین روشی است که هنگام برگزاری کمپین‌های فروش از آن استفاده شده و […]
آذر 15, 1398
متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو کیست؟

متخصصان سئو ، متخصصان بازاریابی هستند که از تحقیق و تحلیل برای بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google استفاده می کنند. آنها محبوب‌ترین […]
آذر 10, 1398
چند نمونه بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی چیست؟

اگر گذارتان به مترو تهران خورده باشد، به احتمال زیاد نمونه‌ای از بازاریابی چریکی را دیده‌اید. می‌پرسید که چگونه؟ تا به حال به دستگیره‌های مترو دقت […]
آذر 5, 1398
متخصص وردپرس چه می‌کند

سئو در وردپرس چگونه عمل می‌کند؟

بهبود سئو وردپرس شما برای ترافیک بیشتر به وب‌سایت شما بسیار مهم است. متأسفانه بیشتر راهنماهای SEO در وردپرس برای شروع کار کاربران جدید بسیار فنی […]
آبان 30, 1398
تولیدمحتوای شبکه‌های اجتماعی

چگونه محتوای جذاب تولید کنیم؟

هنگام تشکیل شبکه های اجتماعی برند کسب و کار خود، هم­زمان با یک فونداسیون قدرتمند، باید در نظر داشته باشید که تولید محتوا و داشتن استراتژی […]
آبان 25, 1398
جذب فالورهای اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام فالوور واقعی جذب کنیم؟

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام، به یکی از اصلی‌ترین قطب­‌های فروش آنلاین در بین سایر شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب جهان تبدیل شده است. سالانه بسیاری از کسب […]
آبان 20, 1398
بک لینک‌ چیست

مکالمه‌ی بین وب‌سایت‎ها، بک لینک‌ !

بک لینک پیوندی است که وب سایت از وب سایت دیگری بدست می‌آورد. بک لینک ها تأثیر زیادی بر برجستگی وب سایت در نتایج موتور جستجو […]
آبان 15, 1398
semrush for seo

دستیار سئو در وردپرس چیست؟

دستیار SEO یک ابزار بهینه سازی محتوا است که توسط  SEMRush که یکی از بهترین ابزارهای جستجوگرها در بازار ایجاد شده است. این امکان را به […]
آبان 10, 1398
هشتگ‌های اینستاگرام

کاربرد هشتگ‌ در دیجیتال مارکتینگ چه اهمیتی دارد؟

یکی از مهم‌ترین کارها هنگام انتشار محتوا در اینستاگرام، کاربرد هشتگ‌ می‌باشد. اگر استراتژی هشتگ داشته باشید، فالوورهای جدید، با سرچ هشتگ مورد نظر خود، پست […]
آبان 5, 1398
افزونه‌های وردپرس

بهترین افزونه‌های وردپرس! بخش آخر

کارشناسان ما به عنوان بزرگترین سایت منبع وردپرس ، سالانه بیش از هزار پلاگین رایگان و برتر وردپرس را آزمایش می کنند ، بنابراین ما می […]
مهر 30, 1398
بهترین افزونه‌های وردپرسی

بهترین افزونه‌های وردپرس! بخش اول

  با افزونه‌های رایگانی که وردپرس در اختیار وب‌سایت شما قرار می‌دهد، می‌توانید قابلیت‌های بی‌شماری را به وب‌سایت وردپرسی موردنظر اضافه کنید و بسیاری از امکانات […]
مهر 25, 1398
انتخاب عنوان برای رپورتاژ آگهی

۱۳ نکته مهم برای نوشتن عنوان رپرتاژ آگهی

  رپرتاژ آگهی یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در حال حاضر کسب و کارهای زیادی از آن استفاده می‌کنند. رپرتاژ آگهی ممکن است که […]
مهر 20, 1398
الگوریتم‌های گوگل چیست؟

الگوریتم های گوگل را بشناسید

اگر بخواهیم که در خصوص الگوریتم‌های گوگل بنویسیم، نیاز به یک صفحه بلند بی‌پایان داریم؛ برای اینکه الگوریتم های این موتور جست‌وجو و از همه مهم‌تر […]
مهر 15, 1398
موبایل مارکتینگ چگونه کار می‌کند؟

موبایل مارکتینگ چیست؟

تا به حال در خصوص موبایل مارکتینگ چیزی شنیده‌اید؟ اینکه چیست و دقیقاً چه مزیت‌هایی برای کسب‌وکارها دارد؟ اصلاً چرا این روزها به بازاریابی موبایل توجه […]
مهر 10, 1398
الگوریتم پاندا چیست

الگوریتم گوگل پاندا چیست؟

الگوریتم گوگل پاندا در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۱ به اجرا درآمد. با اجرای این الگوریتم شرایط امتیازدهی وب‌سایت‌ها کاملا تغییر یافت. وب‌سایت‌ها‌را از نظر محتوای جذاب، […]
مهر 5, 1398
دیجیتال مارکتر کیست؟

دیجیتال مارکتر کیست؟

به استفاده از ابزارها در بستر آنلاین برای افزایش فروش و برندسازی، دیجیتال مارکتینگ می‌گویند. به کسی که هم دانش استفاده از این ابزارها را بلد […]
شهریور 30, 1398
ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست؟

  اشتباه نکنید! ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال انبوه ایمیل به کاربران مختلف نیست. این تعریف غلط متأسفانه از همان اول وارد این حوزه بازاریابی شد […]
شهریور 25, 1398
اصول رپرتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی چیست و چگونه آن را بنویسم؟

همانطور که احتمالا از نام رپرتاژ آگهی متوجه می‌شوید، نوعی از آگهی تبلیغاتی است که بصورت گزارشی تهیه می‌شود. تاثیر و قدرت این نوع تبلیغات بسیار […]
شهریور 20, 1398
بازاریابی اینترنتی

با اصول بازاریابی اینترنتی آشنا شوید

تمامی تکنیک‌هایی که در برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین به آن می‌پردازیم، یک نمونه از بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود. به بیان ساده اهداف […]
شهریور 15, 1398
تولید محتوا را درک کنید

اگر از تولید محتوا متنفر شدید!

  بازاریابی محتوا یک فرآیند طولانی و گاهی اوقات طاقت فرسا است. در فرآیند بازاریابی محتوا، محتوا باید به صورت بلند مدت و منظم منتشر شود […]
شهریور 10, 1398
چرا باید ازاینفلوئنسرمارکتینگ استفاده کرد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

  اگر تا به حال توانسته باشید که کالای خود را از طریق یک شخص معروف و البته محبوب در کشور خود به فروش برسانید، باید […]
شهریور 5, 1398
روش افزایش رتبه سایت

۶ روش افزایش رتبه سایت که نادیده گرفته می­شوند

واقعاً افزایش رتبه سایت در گوگل این روزها که فروشگاه‌های اینترنتی و وب‌سایت‌های دیگری با موضوعات مختلف در هر ثانیه ایجاد می‌شوند، بسیار سخت شده است؛ […]
مرداد 30, 1398
تولید محتوای با کیفیت

قدم اول در تولید محتوا را بدانید

اگر بگوییم که شما از همان زمانی که وارد مدرسه شدید و نوشتن را یاد گرفتید، تولید محتوا کرده‌اید، دروغ نگفته‌ایم. البته تاریخچه تولید محتوا فقط […]
مرداد 25, 1398
بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی چیست؟

از همین اول به سراغ اصل مطلب می‌رویم. ما قرار نیست که در خصوص شبکه‌های اجتماعی صحبت کنیم، بلکه تمرکز ما در این مقاله بیشتر روی […]
مرداد 20, 1398
گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس را بشناس و بعد شروع کن

همه آن‌هایی که دارای سایت فروشگاهی یا شرکتی هستند، خیلی علاقه دارند که اطلاعاتی در خصوص روند فعالیت سایت خود داشته باشند. در واقع، اطلاعاتی درباره […]
مرداد 15, 1398
ویدئو مارکتینگ چیست ؟

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو مارکتینگ وارد مرحله جدیدی شده است رقابت در دنیای اینترنت خیلی سخت‌تر از گذشته شده است. دیگر نمی‌توان با چهار متن و شعار تبلیغاتی در […]
مرداد 10, 1398
در دنیای سئو چه خبر است

در دنیای سئو چه خبر است؟

در دنیای سئو خیلی خبرها است. هرروز به‌روزرسانی؛ تغییر الگوریتم؛ به وجود آمدن یک تکنیک و از رده خارج شدن دیگری. این روزها، آن‌هایی که در […]
مرداد 5, 1398
ویدئو در یوتیوب

۱۴ روش که آمار بازدید ویدئو یوتیوب را در سال ۲۰۱۹ می‌ترکاند

در بازاریابی دیجیتال امروزی هرچه المان­های تصویری خود را بیشتر کنید، خیلی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و در نتیجه فروش […]
تیر 30, 1398
کیفیت لینک در 2019

عوامل تعیین کننده کیفیت لینک در ۲۰۱۹ و چگونگی دریافت آن

بعضی تکنیک‌­های دیجیتال مارکتینگ با این‌که اهمیت زیادی دارند و بیشتر متخصصین سئوکار باتجربه هم کاملاً به آن‌ها آشنا هستند؛ اما واقعاً هنوز برای ما این […]
تیر 25, 1398
ایمیل ارتباط مستقیم با کاربران

چگونه در ایمیل با کاربران ارتباط مستقیم برقرار کنیم؟

یکی از تفاوت‌های بازاریابی در قدیم و جدید، برقراری ارتباط با کاربران است. در گذشته تنها راه ارتباطی و تبلیغ، استفاده از تلویزیون و آگهی‌های کاغذی […]
تیر 20, 1398
4 گام مهم در استراتژی دیجیتال مارکتینگ کارخانه‌های صنعتی

۴ گام مهم در استراتژی دیجیتال مارکتینگ کارخانه‌های صنعتی

تدوین دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب‌وکاری واقعاً فرآیند پیچیده و سختی است. روشی که شما برای افزایش فروش و برندینگ فعالیتی خاص در اینترنت به کار […]
تیر 15, 1398
استراتژی دیجیتال مارکتینگ

۶ روش برای انفجار استراتژی بازاریابی دیجیتال

اگر برای فعالیت شرکت خود در بستر اینترنت، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال تدوین کرده‌اید، اما به نتیجه دلخواه خود نتوانستید دست پیدا کنید، باید بگوییم که […]
تیر 10, 1398
ارتباط دیجیتال مارکتر با کاربر هدف

دیجیتال مارکتر با چند نوع کاربر در ارتباط است؟

  شما که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، حتماً این نکته را می‌دانید که اولین گام در تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال، شناخت و دسته‌بندی کاربران […]
تیر 5, 1398

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

  کلیک و تمام؛ تبریک می‌گوییم، شما خیلی راحت توانستید تا با استفاده از اینترنت، فعالیت و هدف خود را به صورت کامل انجام دهید؛ بدون […]
صنایع خلاق دانش بنیان