کمپینی ۴ روزه با ۱۰ میلیون بازدید

توضیحات: به دلیل درخواست کارفرما، نام برند در گزارش نیامده است.

چالش

عرضه اولیه یکی از نمادهای بورسی نزدیک بود. شرکت پس از استفاده از ظرفیت‌های صداوسیما نیاز داشت که بیشتر توجه مردم را به عرضه اولیه سهامش جلب کند. اینگونه شد که پروژه تبلیغات سهام در فضای دیجیتال، تنها ۴ روز قبل از عرضه اولیه آغاز شد.

تولید

۱۵ محتوای متنی و ویدئویی تولید شدند.

به دلیل گسترده بودن مخاطبان، محتوا در دو دسته رسانه‌های خبری و سرگرمی که بیشتری میزان مخاطب عام را دارند توزیع شد.

محتوای تولید شده مجموعا در ۲۸۰ رسانه اینستاگرامی و تلگرامی منتشر شد و نزدیک به ۱۰ میلیون بازدید داشت.

انتشار در تلگرام

در تلگرام مجموع بازدیدها بیش از ۷.۷۷۰.۰۰۰ بود.

میزان بازدید در کانال‌های سرگرمی بیش از ۶.۵۰۰.۰۰۰ مرتبه بود.

میزان بازدید در کانال‌های خبری بیش از ۱.۲۰۰.۰۰۰ مرتبه بود.

انتشار در اینستاگرام

مجموع بازدید اینستاگرام (Reach) نزدیک به ۲ میلیون بود که در چهار دسته از رسانه‌ها منتشر شد:

  • اینفلوئنسرها: ۵۴۴ هزار بازدید
  • خبری: ۱۸۹ هزار بازدید
  • بورس: ۳۴۷ هزار بازدید
  • سرگرمی: ۸۵۲ هزار بازدید

بازنشر خودجوش در دیگر کانال‌های خبری

محتوای ارزشمند و توزیع درست باعث می‌شود که سایر رسانه‌ها نیز به صورت خودخواسته دست به انتشار محتوا بزنند.

محتوای تولید شده در این کمپین، به دلیل ارزش محتوایی و زمان درست انتشار در بیش از ۵۳۰ کانال تلگرامی (به جز رسانه‌هایی که ذکر شد) منتشر شدند.

مجموع بازنشرها بیش از ۴.۲۰۰.۰۰۰ بازدید داشت. این بازدید صرفا به خاطر محتوای خوب بود و بدون هماهنگی با رسانه و پرداخت مبلغ منتشر شدند.

تیم تحلیل و آنالیز DM360 با پایش محتوای موجود در فضای دیجیتا،ل تمام آمار و ارقام انتشار هماهنگ‌شده و خودجوش را به صورت گزارشی تحلیلی به کارفرما ارائه کردند.

 

سجاد تقی زاده

سجاد تقی زاده

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

خستگی حین کار، اتفاقی است که برای اکثر مدیران شبکه‌های اجتماعی رخ داده و یکی از چالش‌های اصلی این شغل است. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا انرژی خود را احیا کنید.

محتوای طنز؛ چه زمانی و چگونه؟

محتوای طنز؛ چه زمانی و چگونه؟

با طنزپردازی در محتوای متنی خود، می‌توانید کاربران را به مطلب خود علاقه‌مند کنید و منظور خود را بهتر به آن‌ها منتقل کنید. اینگونه نه تنها بازدید مقاله بالا می‌رود، بلکه زمانی که کاربران به محتوای جدید نیاز داشتند، در این مقاله چگونگی استفاده از شوخ طبعی را توضیح داده‌ایم.

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

خستگی حین کار، اتفاقی است که برای اکثر مدیران شبکه‌های اجتماعی رخ داده و یکی از چالش‌های اصلی این شغل است. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا انرژی خود را احیا کنید.