داستان کمپینی با ۱۵۵ میلیون بازدید

توضیحات: به دلیل درخواست کارفرما، نام برند در گزارش نیامده است.

چالش

تعداد زیادی از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خصوصی در پیدا کردن نیروی کار مناسب دچار مشکل بودند. این مشکل از جایی شروع می‌شود که فراخوان جذب نیرو را نمی‌توانند به شکل صحیح و گسترده منتشر کنند و به دست مخاطبین هدف خود برسانند.

از آن طرف نیروی کار جوان و با استعداد هم به دنبال راهی است تا توانایی‌های خودش را استفاده کند و به کسب درآمد برسد.

سازمانی تصمیم گرفت پلی شود بین کسب‌وکارهای این بخش با جوان‌های بااستعداد.

این سازمان برای پروموت کمپین و جذب متقاضیان کار به سراغ ما آمد.

تیم تولید محتوا دست به کار شد.

 

تولید

۳۰۰ محتوای رسانه‌ای تولید شد. محتواهایی که با دو رویکرد تبلیغات و روابط عمومی تولید شدند.

محتوای تولید شده در انواع تیزر موشن، مصاحبه، گیف، متنی و گرافیکی بود.

انتشار

در مرحله انتشار ۸۰۰ رسانه در تلگرام، اینستاگرام و وب انتخاب شدند.

رسانه‌های عمومی، تخصصی و استانی.

 محتوای تولیدی ۶۰۰۰ مرتبه منتشر شد.

در یکی از شب‌های اجرای کمپین به رکورد ۱۰۰۰ نوبت انتشار تبلیغ رسیدیم.

نتیجه

محتواهای انتشار یافته مجموعا ۱۵۵ میلیون بازدید داشتند.

در پایان این کمپین ۵۰ روزه، توانستیم ۱.۵ میلیون کلیک به صفحه لندینگ کمپین داشته باشیم.

نکته جالب توجه در این کمپین بازدید گسترده استان‌هایی غیر از تهران بود. دسترسی به تعداد زیادی از رسانه‌های استانی در آژانس DM360، باعث شد تا ظرفیت‌های جدیدی در دسترس کارفرما قرار بگیرد.

سجاد تقی زاده

سجاد تقی زاده

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

خستگی حین کار، اتفاقی است که برای اکثر مدیران شبکه‌های اجتماعی رخ داده و یکی از چالش‌های اصلی این شغل است. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا انرژی خود را احیا کنید.

محتوای طنز؛ چه زمانی و چگونه؟

محتوای طنز؛ چه زمانی و چگونه؟

با طنزپردازی در محتوای متنی خود، می‌توانید کاربران را به مطلب خود علاقه‌مند کنید و منظور خود را بهتر به آن‌ها منتقل کنید. اینگونه نه تنها بازدید مقاله بالا می‌رود، بلکه زمانی که کاربران به محتوای جدید نیاز داشتند، در این مقاله چگونگی استفاده از شوخ طبعی را توضیح داده‌ایم.

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

مدیران شبکه های اجتماعی چگونه می‌توانند از خستگی بیش از حد جلوگیری کنند؟

خستگی حین کار، اتفاقی است که برای اکثر مدیران شبکه‌های اجتماعی رخ داده و یکی از چالش‌های اصلی این شغل است. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا انرژی خود را احیا کنید.