توضیحات: به دلیل درخواست کارفرما، نام برند در گزارش نیامده است.
چالش
تعداد زیادی از شرکتها و کسبوکارهای خصوصی در پیدا کردن نیروی کار مناسب دچار مشکل بودند. این مشکل از جایی شروع میشود که فراخوان جذب نیرو را نمیتوانند به شکل صحیح و گسترده منتشر کنند و به دست مخاطبین هدف خود برسانند.
از آن طرف نیروی کار جوان و با استعداد هم به دنبال راهی است تا تواناییهای خودش را استفاده کند و به کسب درآمد برسد.
سازمانی تصمیم گرفت پلی شود بین کسبوکارهای این بخش با جوانهای بااستعداد.
این سازمان برای پروموت کمپین و جذب متقاضیان کار به سراغ ما آمد.
تیم تولید محتوا دست به کار شد.
تولید
۳۰۰ محتوای رسانهای تولید شد. محتواهایی که با دو رویکرد تبلیغات و روابط عمومی تولید شدند.
محتوای تولید شده در انواع تیزر موشن، مصاحبه، گیف، متنی و گرافیکی بود.
انتشار
در مرحله انتشار ۸۰۰ رسانه در تلگرام، اینستاگرام و وب انتخاب شدند.
رسانههای عمومی، تخصصی و استانی.
محتوای تولیدی ۶۰۰۰ مرتبه منتشر شد.
در یکی از شبهای اجرای کمپین به رکورد ۱۰۰۰ نوبت انتشار تبلیغ رسیدیم.
نتیجه
محتواهای انتشار یافته مجموعا ۱۵۵ میلیون بازدید داشتند.
در پایان این کمپین ۵۰ روزه، توانستیم ۱.۵ میلیون کلیک به صفحه لندینگ کمپین داشته باشیم.
نکته جالب توجه در این کمپین بازدید گسترده استانهایی غیر از تهران بود. دسترسی به تعداد زیادی از رسانههای استانی در آژانس DM360، باعث شد تا ظرفیتهای جدیدی در دسترس کارفرما قرار بگیرد.
۰ نظر