7 راه برای افزایش فروش از طریق از سئو

بقای هر مشاغل به فروش بستگی دارد و در شرایط آب و هوایی مدرن، افزایش فروش نیاز به حضور قوی دیجیتال دارد. در سال 2017 تجارت الکترونیکی 2.3 تریلیون دلار فروش جهانی به خود اختصاص داده است و پیش بینی می‌شود این تعداد تا سال 2021 به 4.88 تریلیون دلار افزایش یابد.

اگر می‌خواهید تجارت شما بخشی از این فروش‌ها را بدست آورد، داشتن یک بهینه سازی موتور جستجوگر بسیار مهم است. سئو استراتژی موجود است.

ناگفته نماند که دنیای تجارت الکترونیکی بسیار مهم است و یادگیری و اجرای تکنیک‌های مهم سئو می‌تواند به شما نیاز پیدا کند تا به صورت آنلاین متوجه شوید، چشم اندازهای بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و در نهایت رونق فروش را بدست آورید. اما سئو به طور مداوم در حال تحول است و بهترین شیوه‌ها با گذشت زمان تغییر می‌کنند، بنابراین می‌توان دانستن اینکه آیا شما برای افزایش فروش با سئو کار خود را انجام می‌دهید، دشوار است.

اگر این احساس غرق شدن را به وجود آورده است ، ناامید نشوید: تکنیک‌های با افتخار زیادی وجود دارد که می توانید آنها را پیاده سازی کنید ، و امروز برخی نکات عالی را در مورد بهترین راه های استفاده از سئو برای افزایش فروش می‌آموزید.

1. درانتخاب کلمه کلیدی باهوش باشید

کلمات کلیدی در سئو به شکلی که قبلاً استفاده می‌شدند، استفاده نمی‌شوند ، اما هنوز هم بخش مهمی از معادله هستند. بدون کلمات کلیدی، ممکن است چشم اندازها هنگام جستجو به دنبال شما نباشند ، به همین دلیل کلمات کلیدی سنگ بنای استراتژی سئوی شما هستند.

مثلاً بیایید بگوییم که تجارت شما جا مدادی دست ساز را به فروش می‌رساند. یک کلمه کلیدی واضح که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید، خوب ، جا مدادی دست ساز است. با این حال، کلمات کلیدی و عباراتی دیگر وجود دارند که مطمئناً مشتریان برای یافتن محصولاتی دقیقاً مانند شما، از آنها استفاده می‌کنند و تعیین این موضوع در مورد شماست و شروع به اجرای آنها در:

  • محتوا
  • صفحات وب
  • آدرس های اینترنتی
  • عناوین
  • توضیحات تصویر
  • ابرداده
  • عناوین صفحه
  • ایمیل

در ادامه خواندن مقاله‌ی زیر به شما پیشنهاد می‌شود

صفحات زامبی چه صفحاتی هستند

Sales Using SEO

گوگل ادورز مکان خوبی برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی است، اما تعداد زیادی ابزار برنامه ریزی دیگر برای کلمات کلیدی در خارج وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. کلمات کلیدی طولانی را فراموش نکنید، زیرا نیمی از تمام جستجوی جستجوها به طول چهار کلمه هستند، رقابت کمتری برای این عبارات وجود دارد و نرخ تبدیل بالاتری نیز دارند. هنگامی که در جعبه ابزار خود کلمات کلیدی مناسبی دارید، آنها به شما کمک می‌کنند تا با افرادی که به دنبال خرید کالای فروش شده هستند، ارتباط برقرار کنند.

2. تولید محتوا برمبنای کلمات کلیدی

کلمات کلیدی، هیچ چیز بدون محتوای عالی نیستند: درعوض ، آنها چیزی نیستند جز یک سالاد کلمه ای. اما محتوا چیزی بیش از وسیله نقلیه برای کلمات کلیدی نیست و درعوض ابزاری است که می‌توانید برای تبدیل چشم اندازها از آن استفاده کنید، چیزی با ارزش است که می توانید به مشتریان ارائه دهید و منبعی قابل اشتراکی است که می توانید برای رسیدن به مخاطبان جدید استفاده کنید.

در اینجا چگونگی تولید محتوا می‌تواند برای افزایش فروش کار کند: وقتی چشم انداز در اینترنت به جستجوی اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات مشابه آنچه ارائه می‌دهید، در اینترنت می پردازیم، آنها در پست های رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، صفحات وب و سایر محتواهایی که برای پاسخگویی به آنها طراحی شده اند، روبرو می‌شوند. سؤالات، ارائه اطلاعات، و در غیر این صورت تصمیم گیری را تسهیل می كنید.

وقتی کار می کنید تا بهترین ، مناسب ترین ، جذاب ترین و معتبرترین مطالب را در اینترنت داشته باشید، چشم انداز قبل از سایر برندها برند شما را پیدا می‌کند و این فرصتی برای ایجاد روابط و تبدیل سرب به مشتری می‌دهد.

محتوای عالی به اشکال مختلفی ارائه می‌شود و هدف شما باید پرورش و ایجاد محتوا در انواع مختلف از جمله:

  • وبلاگ‌ها
  • ویدیو (که می تواند نتایج جستجوی ارگانیک را 50 برابر بیشتر از محتوای مبتنی بر متن تقویت کند)
  • اینفوگرافیک
  • پادکست‌ها
  • تصاوير متحرك
  • محتوای ایجاد شده توسط کاربر
  • وبلاگهای مهمان
  • کتابهای الکترونیکی و عکسهای سفید
  • راهنماهای چگونه
  • لیست ها
  • بررسی محصولات

محتوا در مرکز بازاریابی ورودی قرار دارد و هنگامی که شما یک استراتژی ورودی قوی را در محل خود داشته باشید و محتوای خوبی برای رانندگی آن داشته باشید، در این صورت مشتریانی خواهید دید که درب تجارت الکترونیکی شما را می‌کوبند.

با این حال ، به یاد داشته باشید که بهینه سازی تمام مطالب خود را با کلمات کلیدی مربوطه انجام دهید ، و اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مورد استفاده شما مربوط به قطعه و نوع محتوایی است که ارائه می‌دهید.

سئو سازیی برای ارتقا فروش

3. از Social برای رشد مخاطبان خود و رسیدن به هدف استفاده کنید

رسانه های اجتماعی یکی از سریعترین عناصر یک استراتژی جامع و مدرن سئو است ، و این بدان دلیل است که تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان برای تعامل با مارک ها به این سکوها روی می آورند.

نزدیک به 80 درصد مردم وقتی می‌خواهند محتوای جالب پیدا کنند به فیس بوک روی می آورند و این بدان معنی است که فرصت بزرگی برای شما وجود دارد که بتوانید مخاطبان جدیدی را پیدا کنید، چشم اندازهای بیشتری را جذب کنید و روابط پایدار با مشتریان برقرار کنید.

فراتر از این، رسانه های اجتماعی همچنین راهی عالی برای نشان دادن سمت و سوی انسانی سازمان شماست، می‌تواند به لطف منابعی مانند تبلیغات فیس‌بوک به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقیم مورد استفاده قرار گیرد و حتی می‌توانید از سایت‌های اجتماعی برای تقویت تلاشهای مشتری خود استفاده کنید.

4. محتوای موبایلی و محلی

دو مورد از مهمترین تغییر در بهترین شیوه های سئو که در سال های اخیر بوجود آمده است ، تأکید بر محتوای موبایل و محلی است و این دو با هم انجام می گیرند.

جستجوگرهای محلی از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند زیرا بیشتر مصرف کنندگان از دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی مشاغل استفاده می کنند زیرا 30٪ از کل جستجوهای تلفن همراه انجام شده در امروز دارای یک هدف محلی هستند.

علاوه بر این ، بیش از 70٪ از مردم پس از انجام جستجوی محلی به یک مشاغل اطراف مراجعه می کنند، بنابراین اگر می خواهید تجارت را به فروشگاه فیزیکی یا تجارت الکترونیکی خود هدایت کنید، باید روی محتوای محلی (از جمله کلمات کلیدی محلی و صفحات فرود) متمرکز شوید، و باید اطمینان حاصل کنید که ردپای دیجیتالی شما کاملاً سازگار با موبایل است.

5- سئو در صفحه

دلایل زیادی وجود دارد که چرا جستجوگرها روی صفحه برای موفقیت شما بسیار مهم است ، بنابراین اگر می خواهید فروش را افزایش دهید، باید به تکنیک های صفحه توجه کنید.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که به طور خلاصه می توان گفت: جستجوگرها در صفحه باعث می‌شود سایت شما کاربر پسند تر شود، این امکان را برای موتورهای جستجو فراهم می‌کند که صفحات شما را فهرست بندی کنند، رتبه بندی جستجوی شما را افزایش داده و به شما کمک می‌کنند تا روی بهینه سازی عناصر اساسی مانند تصاویر تمرکز کنید.

اگر با سئو در صفحه آشنا نیستید، در اینجا برخی از مهمترین مراحل انجام شده است:

  • ایجاد برچسب های عنوان منحصر به فرد و توصیفی
  • افزایش سرعت بارگذاری صفحه برای کاهش نرخ گزاف گویی
  • نوشتن متن جایگزین توصیفی و بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی برای تصاویر در سایت خود
  • بهینه سازی عناوین با کلمات کلیدی و توضیحات مربوطه
  • پیوند محتوای سایت با پیوندهای داخلی برای بهبود ناوبری و فهرست بندی
  • با استفاده از URL های معقول و آسان برای خواندن
  • نوشتن توضیحات متا به منظور بهبود دید در صفحه نتایج موتور جستجو و بهبود ارتباط

در ادامه به شما پیشنهاد می‌شود مقاله زیر را مطالعه کنید

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای مقالات وب‌سایت

6. اعتبار خود را با دقت مدیریت کنید

مدیریت اعتبار (Reputation) همیشه چیزی نیست که افراد هنگام بحث درباره سئو درباره آنها صحبت می کنند ، اما این یک عنصر مهم است که نباید از آن چشم پوشی کرد. مدیریت اعتبار اعتبار همه چیز در مورد کنترل آنچه مردم هنگام جستجو به صورت آنلاین از طریق تجارت شما می بینند است. به عنوان مثال ، می گویند شما یک رستوران بودید که چندین بار بررسی بد Yelp را پشت سر هم دریافت کردید و با یک مشتری در فیس بوک وارد یک اسپات نابالغ شدید. پس از آن ، هر مشتری بالقوه که از اینترنت استفاده می کند تصمیم بگیرد که در محل شما ناهار بخورد یا نه ، پیش از هر چیز دیگری با بررسی های بد و بحث رسانه های اجتماعی روبرو خواهد شد و این از آن پس شهرت رستوران شما خواهد بود.

بنابراین، مدیریت اعتبار معروفیت شما در مورد اطمینان از این است که وقتی مشتریان به جستجوی شما می‌روند، بهترین پای خود را به صورت آنلاین قرار دهید و می توانید این کار را از طریق این کار انجام دهید:

  • همیشه در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان حرفه ای باشید
  • به طور منظم بررسی های آنلاین را مرور کنید
  • در حال پاسخگویی به بررسیهای منفی به سرعت ، آرام و حرفه ای هستیم
  • تشویق نظرات و توصیفات مثبت از مشتریان راضی

7. ایجاد یک استراتژی یکپارچه برای پیگیری شما

هنگامی که می‌خواهید سئو برای شما کار کند، نمی‌تواند کاری باشد که به صورت پاره وقت یا با حداقل تلاش انجام دهید. برای رونق فروش با سئو، باید با تلاش و کوشش خود را باهوش و متعهد بدانید ، این بدان معنی است که داشتن یک استراتژی محکم است که تمام مؤلفه های مورد بحث در اینجا را در اختیار شما قرار دهد. برای تحقق این هدف ، به تیمی در محل احتیاج دارید که با بهترین شیوه‌های سئو آشنا باشد و افرادی که می‌توانند اهداف شرکت شما را بررسی کنند تا یک استراتژی بلند مدت را ایجاد کرده و به شما در دستیابی به آنها کمک کنند.

راه های لازم و تکنیکی سئو برای به خاطر سپرده شدن

سئو مهم موفقیت هر مشاغل مدرن است، نه تنها به این دلیل که می تواند دید شما را افزایش داده و به صورت آنلاین برسد، بلکه به این دلیل می‌تواند به شما در افزایش رونق فروش با رانندگی بیشتر به سایت خود کمک کند، فرصت های بیشتری برای تبدیل منجر به مشتری فراهم می‌کند و به شما ابزاری را که برای افزایش نرخ تبدیل نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

اما سئو موجودی چند وجهی است و نکات اصلی برای تمرکز در مورد تمایل به افزایش فروش شامل موارد زیر است:

  • تحقیق، انتخاب و اجرای کلمات کلیدی مرتبط
  • با استفاده از کلمات کلیدی به طور استراتژیک در همه جا می‌توانید
  • ایجاد محتوای جذاب و مهیج که لذت و اطلاع رسانی کند.
  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد مخاطبان خود و ایجاد روابط با تمرکز بر سئوی محلی
  • اطمینان حاصل کنید که استراتژی دیجیتالی شما بهینه شده است.
  • سخت کار کردن در سئوی صفحه ای که به شما اطمینان می‌دهد سایتی دارید که چشم اندازها را جذب و حفظ خواهد کرد
    تمیز بودن شهرت آنلاین خود را تمیز نگه دارید.

سرانجام ، به یاد داشته باشید که ایجاد و حفظ یک استراتژی جامع که اولویت بندی همه این عناصر است به همان اندازه عناصر مهم است زیرا این بهترین راه برای اطمینان از ساخت یک دستگاه سئو با روغن مناسب است که به شما در افزایش فروش کمک می‌کند.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی جستجو ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید. امروز بروشور را بارگیری کنید!

این مقاله توسط جنان خزرجی در وب‌سایت DM360 تالیف گردیده است. کپی با ذکر منبع بلامانع است.

احسان سرایانی

احسان سرایانی

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

ویژگی‌های یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای

افراد زیادی هستند که شاید این ادعا را داشته باشند که در زمینه روابط‌عمومی عالی هستند اما در بیشتر مواقع، این حرف یک ادعا بیشتر نیست! افرادی که در این زمینه واقعاً نخبه و حرفه‌ای هستند، دارای استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی هستند که این استعدادها در همه انسان‌ها وجود...