چگونه برندینگ شخصی کنیم؟

چگونه برندینگ شخصی کنیم؟

زمانی که صحبت از یک کسب و کار مشهور به میان می‌آید، اکثر مردم می‌دانند که این شرکت برندینگ قوی داشته است. اما آیا تا به حال با خود به این موضوع فکر کردید که بجای استفاده از اسامی رسمی، نام خود را به عنوان یک برند به دیگران معرفی کنید؟ بهتر است هیچوقت قدرت برندینگ شخصی...
نحوه معرفی محصول به مشتری در شبکه‌های اجتماعی چگونه است؟

نحوه معرفی محصول به مشتری در شبکه‌های اجتماعی چگونه است؟

شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها دیگر ابزار برندینگ نیست؛ بلکه به یک فروشگاه مجازی تبدیل شده‌اند. حالا دو پرسش؟ چگونه در بین این همه صفحات فروشگاهی که در تمامی سوشیال مدیا راه‌اندازی شده است، بتوانید محصولات خود را به بهترین شکل معرفی کنید؟ چگونه پست محصولات شما در...
برای تبلیغات در اینستاگرام از پست استفاده کنیم یا استوری؟

برای تبلیغات در اینستاگرام از پست استفاده کنیم یا استوری؟

تبلیغات در استوری یا پست اینستاگرام؟ کدام یک کدام یک برای ما موثرتر است؟ این سؤال یا بهتر بگوییم چالشی است که بسیاری از صاحبان صفحات کسب‌وکار در اینستاگرام و مدیران شبکه‌های اجتماعی با آن رودررو هستند. اینکه از کدام بستر برای تبلیغات استفاده کنند تا مزیت بیشتری در...
سوشال مدیا مارکتینگ چیست؟

سوشال مدیا مارکتینگ چیست؟

پیش از شیوع ویروس کرونا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یک راهکار عملی برای رشد کسب و کارها بود. حالا با تغییراتی که شیوع کرونا در زندگی ما اعمال کرد و  رشد چشمگیر خرید‌های اینترنتی، ضرورت وجود برنامه مشخص برای حضور در فضای دیجیتال را برای کسب و کارها چند برابر کرد. اما...
چه ایده‌هایی برای محتواسازی در اینستاگرام مناسب هستند؟

چه ایده‌هایی برای محتواسازی در اینستاگرام مناسب هستند؟

چند درصد از محتوایی که برای اینستاگرام خود تولید کردید طبق اصول و خواسته الگوریتم این پلتفرم بوده؟ می‌دانستید اصول تولید محتوا می‌تواند به شما در پیدا کردن ایده‌های جدید کمک کند؟ اکثر ادمین‌های سوشال مدیا پس از مدتی فعالیت در پلتفرم‌های مربوط به خودشان با مشکل کمبود...