توسط سهیل عابدین پور | آذر ۳۰, ۱۳۹۹ | بازاریابی محتوایی, ترفندها
این مقاله، ترجمه مقاله زبان انگلیسی “چگونه با استفاده از یک ایده، ۱۶ مقاله جذاب بنویسیم؟” است. تولید کنندگان محتوا میدانند که هر مقالهای که منتشر میکنند، بخشی از حوزه وسیعتری به نام بازاریابی محتوایی محسوب میشود. اما جمعآوری ایدههای مرتبط با هم و...
توسط فهیمه شوشتری | آذر ۲۶, ۱۳۹۹ | مقالات
امروزه یکی از بخشهای حیاتی و حائز اهمیت در سازمانها، به خصوص سازمانهای مشتری محور، بخش روابط عمومی است. ولی باتوجه به نزدیکی این حوزه به تبلیغات، اغلب اوقات به عنوان تبلیغات شناختهشده و از هدف اصلی خود خارج میشود. تبلیغات و روابط عمومی دو عضو جدا نشدنی از یک...
توسط فهیمه شوشتری | آذر ۲۲, ۱۳۹۹ | استراتژی دیجیتال, مقالات
هویت برند چیست؟ در نگاه اول این استنباط وجود دارد که اسم و لوگو یک برند هویت برند را تشکیل میدهد، درصورتی که هویت برند مجموعهای است از شناخت، احساس، و تجربیاتی که یک برند میخواهد از محصولات و خدماتش درذهن مخاطب بهوجود آورد. به بیان دیگر معنای هویت برند این...
توسط سجاد تقی زاده | آذر ۱۱, ۱۳۹۹ | عمومی
توضیحات: به دلیل درخواست کارفرما، نام برند در گزارش نیامده است. چالش عرضه اولیه یکی از نمادهای بورسی نزدیک بود. شرکت پس از استفاده از ظرفیتهای صداوسیما نیاز داشت که بیشتر توجه مردم را به عرضه اولیه سهامش جلب کند. اینگونه شد که پروژه تبلیغات سهام در فضای دیجیتال، تنها...
توسط سجاد تقی زاده | آذر ۱۱, ۱۳۹۹ | عمومی
توضیحات: به دلیل درخواست کارفرما، نام برند در گزارش نیامده است. چالش تعداد زیادی از شرکتها و کسبوکارهای خصوصی در پیدا کردن نیروی کار مناسب دچار مشکل بودند. این مشکل از جایی شروع میشود که فراخوان جذب نیرو را نمیتوانند به شکل صحیح و گسترده منتشر کنند و به دست...
آخرین دیدگاهها