توسط میلاد قارونی | اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ | بازاریابی دیجیتال, مقالات
دوران قرنطینه و کرونا هرچقدر هم که بد بود و باعث مرگ بسیاری از عزیزان و هموطنانمان شد و هم اینکه ورشکستگی یا کاهش شدید فروش بسیاری از شرکتها را رقم زد؛ اما از یک طرف تلنگری برای بسیاری از کسبوکارها به ویژه فعالان سنتی شد. در دوران کرونا و قرنطینه بعد از آن، تمامی...
توسط میلاد قارونی | اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۹ | بازاریابی شبکههای اجتماعی, مقالات
در روز چه تعداد ایمیل در باکس یاهو یا جیمیلتان دریافت میکنید؟ اگر اهل اینترنتگردی یا فردی فعال با کسبوکاری مرتبط در حوزه اینترنت باشید، باکس ایمیلتان همیشه پر است. حالا شما و هرکسی دیگر بسته به ثبتنامهایی که درگذشته کرده و نوع فعالیت خود، ایمیلی با موضوعات...
توسط سجاد تقی زاده | اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ | بازاریابی دیجیتال, مقالات
اگر کسب و کار شما در حوزههای مرتبط با دیجیتال مارکتینگ میباشد و به دنبال تکنیکهای نابی هستید که شرکتهای دیجیتال مارکتینگ آن را تجربه کردهاند و به موفقعیتهای بزرگی دست یافتهاند؛ با ما همراه باشید. بازاریابی محتوا افزایش ۹۰ درصد آمار کلیک با به کارگیری دکمههای...
آخرین دیدگاهها