توسط سجاد تقی زاده | دی ۳۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
بیشترمبتدیان هنگام انتخاب قالبی برای سایت وردپرس خود احساس ناراحتی میکنند. هزاران گزینه رایگان و پولی وجود دارد. هر قالب بهتر از دیگری به نظر میرسد. چه قالب وردپرسی را انتخاب میکنید؟ در این مقاله نکاتی را که باید در نظر بگیرید به اشتراک خواهیم گذاشت، بنابراین...
توسط سجاد تقی زاده | دی ۲۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی محتوایی, مقالات
بسیاری از مضامین وردپرس رایگان و باکیفیت همانند المنتور که با گزینه های چند لایه برای انواع مختلف صفحه ارائه میشوند. با این حال، گاهی اوقات هیچ یک از این طرح بندی ها شرایط شما را برآورده نمیکند. اگر میدانید چگونه در PHP ،HTML و CSS کدنویسی کنید، میتوانید قالب صفحه...
توسط سجاد تقی زاده | دی ۲۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
بهترین ابزارهای سنجش سئو بصورت رایگان شما میدانید چه میگویند، “اگر نمیتوانید اندازه گیری کنید، نمیتوانید آن را بهبود بخشید.” در سنجش بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت بسیار مهم است. مطمئناً، رتبه بندی کلمات کلیدی یک معیار عالی برای سئو است. رتبه بندی...
توسط سجاد تقی زاده | دی ۱۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
تفسیر “صفحات زامبی” متفاوت است، اما تقریباً همه تعاریف از آنها به عنوان صفحاتی با محتوای قدیمی و عملکرد راکد یاد میکنند. با گذشت زمان، عملکرد آنها بسیار خراب میشود که به عنوان “صفحه های مرده” به پایان میرسند، به این معنی که به ندرت توسط کسی...
توسط سجاد تقی زاده | دی ۱۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی دیجیتال, مقالات
بازاریابی آنلاین زمینه گسترده و پیچیده ای است و برای مقابله با آن باید سازمانهای چند وجهی استخدام شوند. این متخصصان همان چیزی هستند که ما آنها را آژانسهای دیجیتال مارکتینگ مینامیم. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ راه حلهای بازاریابی مدرن، از جمله برنامه و طراحی وب سایت،...
آخرین دیدگاهها