توسط میلاد قارونی | آذر ۳۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی شبکههای اجتماعی, مقالات
تب لایک و کامنت گرفتن در اینستاگرام اینقدر بالا رفت که دست آخر مدیران این شبکه مجبور به تغییرات گسترده شدند. بسیاری از افراد سعی میکنند تا به هر ترفندی شده تعداد لایک ها و کامنت خود را افزایش دهند. به این صورت میتوانند به بقیه تعداد طرفداران خود را نشان دهند تا...
توسط سجاد تقی زاده | آذر ۲۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
مدیریت سایت وردپرس به معنای انجام کارهای روزانه، هفتگی و ماهانه است که به سایت شما کمک می کند تا یکنواخت عمل کند. برای کمک به شما در مدیریت سایتهای وردپرس یا برای خودتان یا مشتریان طراحی وب خود، از این چک لیست استفاده کنید. لیست زیر شامل وظایف یک بار برای سایتهای...
توسط تیم تولید محتوا | آذر ۲۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی شبکههای اجتماعی, مقالات
ویدئو در حال حاضر پرمخاطبترین محتوای موجود در اینستاگرام، میباشد و معمولا بهترین روشی است که هنگام برگزاری کمپینهای فروش از آن استفاده شده و تعامل و اثرگذاری بیشتری را برای مخاطبان صفحه برند کسب و کار شما ایجاد میکند. از مزایای دیگر ویدئو میتوان به این...
توسط سجاد تقی زاده | آذر ۱۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
متخصصان سئو ، متخصصان بازاریابی هستند که از تحقیق و تحلیل برای بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google استفاده می کنند. آنها محبوبترین و مرتبط ترین کلمات کلیدی مورد استفاده در پرس و جوهای موتور جستجو را مییابند و آنها را در وب سایت ها قرار میدهند و به...
توسط میلاد قارونی | آذر ۱۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی دیجیتال, مقالات
اگر گذارتان به مترو تهران خورده باشد، به احتمال زیاد نمونهای از بازاریابی چریکی را دیدهاید. میپرسید که چگونه؟ تا به حال به دستگیرههای مترو دقت کردهاید؟ همان دستگیرههایی که شما با دست آنها را برای حفظ تعادل خود نگه میدارید. بعضی مواقع این دستگیرهها شکل خاصی...
آخرین دیدگاهها