توسط تیم تولید محتوا | آبان ۳۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی شبکههای اجتماعی, مقالات
هنگام تشکیل شبکه های اجتماعی برند کسب و کار خود، همزمان با یک فونداسیون قدرتمند، باید در نظر داشته باشید که تولید محتوا و داشتن استراتژی محتوایی از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله سعی داریم اهمیت تولید محتوا را برای شما توضیح دهیم. برای انتشار یک محتوای خوب، ۵...
توسط تیم تولید محتوا | آبان ۲۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی شبکههای اجتماعی, مقالات
امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام، به یکی از اصلیترین قطبهای فروش آنلاین در بین سایر شبکههای اجتماعی پر مخاطب جهان تبدیل شده است و داشتن استراتژی مناسب برای افزایش فالور واقعی عامل مهمی برای فعالیت در آن است. سالانه بسیاری از کسب و کارها اعم از کسب و کارهای شخصی،...
توسط سجاد تقی زاده | آبان ۲۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
بک لینک پیوندی است که وب سایت از وب سایت دیگری بدست میآورد. بک لینک ها تأثیر زیادی بر برجستگی وب سایت در نتایج موتور جستجو میگذارند. به همین دلیل است که آنها برای بهبود رتبهبندی SEO وب سایت بسیار مفید تلقی میشوند. موتورهای جستجو رتبهبندی را با استفاده از چندین...
توسط سجاد تقی زاده | آبان ۱۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
دستیار SEO یک ابزار بهینه سازی محتوا است که توسط SEMRush که یکی از بهترین ابزارهای جستجوگرها در بازار ایجاد شده است. این امکان را به شما میدهد تا محتوای پیشنهادی خود را در زمان واقعی برای پیشنهادات سئو بررسی کنید و نمره کلی سئو مطالب خود را بهبود ببخشید. اکنون به...
توسط تیم تولید محتوا | آبان ۱۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی شبکههای اجتماعی, مقالات
یکی از مهمترین کارها هنگام انتشار محتوا در اینستاگرام، کاربرد هشتگ میباشد. اگر استراتژی هشتگ داشته باشید، فالوورهای جدید، با سرچ هشتگ مورد نظر خود، پست شما را باز کرده، محصول شما را میبینند و در صورت تمایل، پیج شما را فالو میکنند. در این مقاله سعی میکنیم نحوه...
آخرین دیدگاهها