توسط سجاد تقی زاده | مهر ۳۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
با افزونههای رایگانی که وردپرس در اختیار وبسایت شما قرار میدهد، میتوانید قابلیتهای بیشماری را به وبسایت وردپرسی موردنظر اضافه کنید و بسیاری از امکانات این افزونهها بدون هزینه انجام میپذیرد. شما میتوانید براساس کارایی وبسایت خود افزونههای مورد نظر خود را...
توسط عرفان خجسته | مهر ۲۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی محتوایی, مقالات
رپرتاژ آگهی یکی از مهمترین روشهای تبلیغاتی است که در حال حاضر کسب و کارهای زیادی از آن استفاده میکنند. رپرتاژ آگهی ممکن است که در روزنامه یا سایتهای معتبر باشد، اما نکته مهمی که در رپرتاژنویسی وجود دارد، استفاده از عناوین جذاب است. شما اگر بخواهید که در...
توسط محدثه انبیائی | مهر ۲۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
اگر بخواهیم که در خصوص الگوریتمهای گوگل بنویسیم، نیاز به یک صفحه بلند بیپایان داریم؛ برای اینکه الگوریتم های این موتور جستوجو و از همه مهمتر بهروزرسانیهای آنها تمامی ندارد. در این صورت، صفحه هم چیزی شبیه به صفحه سایت اخبار زنده و دنبالهدار میشود که هر دقیقه...
توسط میلاد قارونی | مهر ۱۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی دیجیتال, مقالات
تا به حال در خصوص موبایل مارکتینگ چیزی شنیدهاید؟ اینکه چیست و دقیقاً چه مزیتهایی برای کسبوکارها دارد؟ اصلاً چرا این روزها به بازاریابی موبایل توجه زیادی میشود؟ الآن که شما این مطلب را مطالعه میکنید، به احتمال زیاد گوشی موبایلتان کنار دستتان قرار دارد. تا همین دو...
توسط سجاد تقی زاده | مهر ۱۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
الگوریتم گوگل پاندا در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۱ به اجرا درآمد. با اجرای این الگوریتم شرایط امتیازدهی وبسایتها کاملا تغییر یافت. وبسایتهارا از نظر محتوای جذاب، حضور متداوم و نداشتن محتوای تکراری در گوگل آنالیز میکند و وبسایتهای خوب و بد را به راحتی از هم تشخیص دهد....
آخرین دیدگاهها