توسط میلاد قارونی | مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی محتوایی, مقالات
اگر بگوییم که شما از همان زمانی که وارد مدرسه شدید و نوشتن را یاد گرفتید، تولید محتوا کردهاید، دروغ نگفتهایم. البته تاریخچه تولید محتوا فقط به زمان مدرسه شما برنمیگردد، بلکه از زمانی که بشر خواندن و نوشتن را یاد گرفت، محتوا نویسی شروع شد. در واقع، میتوان گفت که...
توسط محدثه انبیائی | مرداد ۲۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی شبکههای اجتماعی, مقالات
از همین اول به سراغ اصل مطلب میرویم. ما قرار نیست که در خصوص شبکههای اجتماعی صحبت کنیم، بلکه تمرکز ما در این مقاله بیشتر روی بازاریابی شبکه های اجتماعی است. شبکهها با بازاریابی آنها کاملاً است؛ دقیقاً چیزی شبیه به تولید محتوا و بازاریابی محتوایی. هر دو در ظاهر به...
توسط میلاد قارونی | مرداد ۲۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی موتورهای جستجو, مقالات
همه آنهایی که دارای سایت فروشگاهی یا شرکتی هستند، خیلی علاقه دارند که اطلاعاتی در خصوص روند فعالیت سایت خود داشته باشند. در واقع، اطلاعاتی درباره و میزان ورودی و چگونگی و دلیل بالا و پایین رفتن رتبه سایت در گوگل به دست بیاورند. اگر تا به حال به دنبال یافتن جواب این...
توسط محدثه انبیائی | مرداد ۱۰, ۱۳۹۸ | بازاریابی محتوایی, مقالات
در دنیای سئو خیلی خبرها است. هرروز بهروزرسانی؛ تغییر الگوریتم؛ به وجود آمدن یک تکنیک و از رده خارج شدن دیگری. این روزها، آنهایی که در سئو فعالیت میکنند و حتی سایت هم دارند، فقط کافی است که یک غفلت کوتاه داشته باشند، به راحتی خود را از گوی این مسابقه خارج خواهند...
توسط محدثه انبیائی | مرداد ۵, ۱۳۹۸ | بازاریابی شبکههای اجتماعی, مقالات
در بازاریابی دیجیتال امروزی هرچه المانهای تصویری خود را بیشتر کنید، خیلی راحتتر و سریعتر میتوانید با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و در نتیجه فروش و برندینگ خود بهبود بخشید. بعد تصویری مسائل زیادی را شامل میشود؛ عکس، اینفوگرافیک، موشن و غیره؛ اما هیچکدام مانند...
آخرین دیدگاهها