عوامل تعیین کننده کیفیت لینک در ۲۰۱۹ و چگونگی دریافت آن

عوامل تعیین کننده کیفیت لینک در ۲۰۱۹ و چگونگی دریافت آن

بعضی تکنیک‌­های دیجیتال مارکتینگ با این‌که اهمیت زیادی دارند و بیشتر متخصصین سئوکار باتجربه هم کاملاً به آن‌ها آشنا هستند؛ اما واقعاً هنوز برای ما این سؤال وجود دارد که چرا در به کاربردنشان آن‌چنان دقت لازم و کافی صرف نمی‌شود. یکی از همین موارد با توجه به تأکید بسیار...
چگونه در ایمیل با کاربران ارتباط مستقیم برقرار کنیم؟

چگونه در ایمیل با کاربران ارتباط مستقیم برقرار کنیم؟

یکی از تفاوت‌های بازاریابی در قدیم و جدید، برقراری ارتباط با کاربران است. در گذشته تنها راه ارتباطی و تبلیغ، استفاده از تلویزیون و آگهی‌های کاغذی بود. در این روش شما مجبور بودید که افراد زیادی را تحت پوشش حوزه تبلیغاتی قرار دهید، افرادی که درصد بسیاری از آن­ها به هیچ...
۴ گام مهم در استراتژی دیجیتال مارکتینگ کارخانه‌های صنعتی

۴ گام مهم در استراتژی دیجیتال مارکتینگ کارخانه‌های صنعتی

تدوین دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب‌وکاری واقعاً فرآیند پیچیده و سختی است. روشی که شما برای افزایش فروش و برندینگ فعالیتی خاص در اینترنت به کار می‌برید، با دیگر فعالیت‌ها کاملاً متفاوت است و عوامل مختلفی وجود دارد که این تفاوت‌ها را به وجود می‌آورد. کارخانه‌های صنعتی...
۶ روش برای انفجار استراتژی بازاریابی دیجیتال

۶ روش برای انفجار استراتژی بازاریابی دیجیتال

اگر برای فعالیت شرکت خود در بستر اینترنت، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال تدوین کرده‌اید، اما به نتیجه دلخواه خود نتوانستید دست پیدا کنید، باید بگوییم که عملاً شما اصلاً هیچ کاری نکرده‌اید. در واقع، راهتان اشتباه بوده است. از نظر ما تنها دلیلش نداشتن شناخت کافی از تعریف...
دیجیتال مارکتر با چند نوع کاربر در ارتباط است؟

دیجیتال مارکتر با چند نوع کاربر در ارتباط است؟

  شما که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، حتماً این نکته را می‌دانید که اولین گام در تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال، شناخت و دسته‌بندی کاربران است. درواقع شما قبل از شروع باید بدانید که با چه افرادی سروکار دارید و اینکه آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند. مسلماً...